Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #1 Skrevet 13. desember 2013 Hei! Har nettopp begynt på venflaxin (2 uker siden), og i morgen skal jeg på fest. Er det noen her som har erfaring med kombinasjonen venflaxin og alkohol? Kan jeg i det hele tatt drikke når jeg går på dette? Håper noen kan svare Anonymous poster hash: 84092...189
beibilykke Skrevet 13. desember 2013 #2 Skrevet 13. desember 2013 det må da stå i pakningsvedlegge. ellers søker du opp legemiddelet på nett å leser om det der. står det ingenting om alkohol går det nok helt fint;)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #3 Skrevet 14. desember 2013 Hei! Har nettopp begynt på venflaxin (2 uker siden), og i morgen skal jeg på fest. Er det noen her som har erfaring med kombinasjonen venflaxin og alkohol? Kan jeg i det hele tatt drikke når jeg går på dette? Håper noen kan svare Anonymous poster hash: 84092...189 Siden du nettopp har begynt på medisinene så har ikke virkningen på dem nådd sitt potensiale så jeg synes du skal være ytterst forsiktig å blande dem med alkohol i det hele tatt! Anonymous poster hash: 91803...1c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå