amandine Skrevet 13. desember 2013 #1 Skrevet 13. desember 2013 Når det nærmer seg midnatt og tre av fire pepperkakehus er klare, du begynner å se i kryss samtidig som deigen i bollen minker for hvert brett. Du har fremdeles fire vegger, to tak, pipedeler og dører igjen og tenker med gru på om du må lage enda en deig. Du kjevler ut siste takplata, skjærer ut og står igjen med en deigklump på størrelse med en sukkerbit. DA vet du at du er en jævel på øyemål! Takk.
amandine Skrevet 13. desember 2013 Forfatter #2 Skrevet 13. desember 2013 Og forresten, i all beskjedenhet mens jeg er i gang: Jeg er ikke bare god på beregning, jeg lager verdens beste pepperkaker også!
Iiiiik Skrevet 13. desember 2013 #4 Skrevet 13. desember 2013 Her har det blitt produsert konfekt i kveld. Noe sånt som 160 biter tror jeg. Og 1.5 kg er blandet med gelatin, smak og farge og er klart til å forvandles til seigmenn i morgen. Da blir det pepperkaker her også.
amandine Skrevet 13. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2013 Jeg skal legge meg så snart alt har kommet seg fra brett til rist. Så håper jeg litt av godlukten henger i huset til i morgen tidlig:-) maratonhelg foran oss, og søndag kveld skal jeg ha meg et glass vin!
Mistletoe and wine Skrevet 15. desember 2013 #6 Skrevet 15. desember 2013 Jeg skal legge meg så snart alt har kommet seg fra brett til rist. Så håper jeg litt av godlukten henger i huset til i morgen tidlig:-) maratonhelg foran oss, og søndag kveld skal jeg ha meg et glass vin! Maratonhelg her også og det eneste som får meg gjennom er tanken på vinen som venter i kveld Snakker vi vinkveld på krangle eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå