Gå til innhold

Hva feiler Lene i Voice ikveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanligvis digger hun til alle sangen, nå sitter hun helt pal og de tilbakemeldingene henger jo ikke sammen? :o

Anonymous poster hash: d55cd...2e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig, er vel høy på noe da...

Anonymous poster hash: 6d1e0...a11

Skrevet

Tidligere sa hun at en deltager var jævla fin og at hun var forelska i ham. Så noen har sikkert fått i henne noe beroligende, om hun ikke har sørget for det selv.

Anonymous poster hash: 7f13b...cbc
Skrevet

Hun er jo dønn på tur i kveld!

Anonymous poster hash: 92d71...8ac

Skrevet (endret)

Det er ikke ofte jeg bryr meg om slike kjendis pjatte-tråder.. Men satt å lurte på det samme selv. Hun er da ikke slik hun pleier?..

Endret av HeltLykkelig ♥♥
Skrevet

Helt enig. Jeg ble helt flau på hennes vegne når hun gav en totalt usaklig tilbakemelding til Pål. (Jeg har forøvrig stemt på Tor...) Jeg la også merke til at hun ikke gav tilbakemelding til Tor og at hun ikke var tilstede under deler av programmet.

Skrevet

Vi er alle nordmenn..

Skrevet

hva var det hun sa nå? Jeg fikk det ikke med meg...

Skrevet

Der fikk dere svaret.

Anonymous poster hash: a1c55...7f2

Skrevet

Men hva er galt med ansiktet hennes? Er det Botox overload?

Og hvilken unnskyldning var det hun hadde for bablingen sin? Fikk det ikke med meg jeg..

Anonymous poster hash: 29923...c77
Skrevet

hun er dopa på medisin fra legen..... lol

Skrevet

Hun hadde fått ett eller annet av legen sin fordi igår kunne hun ikke snakke en gang??? Det var det jeg fikk med meg men skjønte ikke så mye av det.

Anonymous poster hash: 2b0c7...391

Skrevet

At hun har fått div midler med legen sin fordi hun kunne ikke snakke i går.

Skrevet

Jeg synes da hun sa tannlegen...?

Anonymous poster hash: a1c55...7f2

Skrevet

Hahaha! Nice save.. Men ikke særlig troverdig syntes jeg. Jeg begynte å le høyt! Veldig synd såklart om det stemmer..

Skrevet

Haha, synes det var gøy! Hun virket jo høy, falt ut midt i setningen og overaktiv ansiktsmuskulatur (slik blir jeg  i hvertfall) :P

Anonymous poster hash: d1f05...054
Skrevet

Leste på vg nå at hun hadde mistet stemmen pga sykdom. Jeg som hadde en knapp på botoxen..hehe

Anonymous poster hash: 2b0c7...391

Skrevet

Jeg er like gammel som den dama og blir så flau av henne. Hun prøver krampeaktig å holde seg rynkefri, men jeg vil påstå at jeg ser bedre ut enn henne. I tillegg oppfører hun seg og kler seg som en fjortis. Huff... Hadde jeg vært henne så hadde jeg hatt tidenes "hangover" i morra. Synes faktisk synd på henne.

Anonymous poster hash: 2c606...f3c

Skrevet

Hun snakket veldig fort og utydelig da hun forklarte det hele. Og etterpå sa de noe om "bobling", men de kan ha ment babling.

Virker som hun tror hun eier vinneren.. ikke helt anstendig å hoppe opp og klemme beina rundt livet hans. Men hun hadde sikkert drømt lenge om å gjøre det.

Anonymous poster hash: 7f13b...cbc
Skrevet

Uff, dette ble rett og slett pinlig å se på.

Anonymous poster hash: f86c4...35e
Skrevet

Dere er en gjeng med hønser.

Dama syk alle kan bli det da.

Hun ser sjelden bra ut for alderen :)skal man kle seg som pensjonist fordi man nærmer seg 40.

Anonymous poster hash: 9e478...b98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...