Gå til innhold

4 åringen bærsjer kun i bleie.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han går kun på do får å tisse. Kjenner jeg er fortvilet nå.

Han er ellers en utrolig flink gutt, som kan utrolig mye.

Hvordan få han ut av bleia?

Har prøvd "alt" føler jeg.

Takknemlig for svar.

Anonymous poster hash: 52921...e8d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her fungerte "du får en seigmann om du bæsjer på do"-trikset.

Ellers ingen aning....

Skrevet

Da prøver vi det, takk.

Skrevet

Slutt og mas på ham, og be ham om unnskyldning for at du har mast på ham. Si du gleder deg til han skal slutte og at du da skal feire det med kake på kafe. Deretter lar du ham være. Han slutter en dag.

Min sønn brukte også bleia som do en lang periode før han gikk fikset toalettet.

Anonymous poster hash: 19fd2...b9e
Skrevet

Så slutt og kjøp bleier da. Ikke verre enn det.

Anonymous poster hash: 1afea...a53

Skrevet

Ta av ham bleien og så kan han kjenne hvor ekkelt det er med bæsj i trusa. En 4åring burde fint klare å gå på do

Anonymous poster hash: 71be0...50d
Skrevet

Han gjør da sitt i trusa gang på gang. Tror heller jeg prøver det tipset med cafe:-)

Skrevet

Så slutt og kjøp bleier da. Ikke verre enn det.

Anonymous poster hash: 1afea...a53

Signerer. Si at nå har vi ikke flere bleier. Etter et par uhell tror jeg han slutter hvis han er klar for det. Eventuelt kan du legge litt papir i doskåla før han går på do, mange barn er redd "skvulpelyden" som kommer når bæsjen faller ned i doen.

Anonymous poster hash: 8848f...081

Skrevet

Har du prøvd med små leker som premiering? Ikke dyre ting altså.

Anonymous poster hash: 016b6...528

Gjest MaJo0812
Skrevet

Vi droppet også bleiene, men den "bæsj-rett-i-trusa" perioden varte leeeenge.. Et par mnd faktisk.. Men så tok det plutselig slutt, den dagen vi dro på ferie faktisk. Akkurat som han trengte å komme ut av rutinen med å bæsje i trusa hjemme.. Yækk :( kjøpte engangshansker tilslutt og gud vet hvor mange truser jeg kastet..

Skrevet

Har prøvd premier, og har gått uten bleie over lang tid. Det hjelper ikke.

HI

Gjest MaJo0812
Skrevet

Spør hva han vil? Si at det er det samme for deg, men vil han bæsje i do, truse eller bleie? Minn om at de andre store gutta bæsjer i do men om han heller vil gjøre i buksa som babyene gjør så er det ok for deg? Kanskje han tar "hintet"?

Skrevet

Her hadde vi mange uhell i trusa. Men en dag var jeg veldig sløv og bare tok av natt bleia og lot han gå i løs pysj bukse uten truse under, så endte det jo med at han bæsja på seg som vanlig, men denne gangen rulla bæsjen ned buksebeinet og havna som en klatt på soveroms gulvet hans ( han var oppe og lekte). Dette synes han var skikkelig æsj og har siden den dag ikke hatt ett eneste bæsje uhell, det går i do hver gang. Men tisse uhell har han fortsatt innimellom. Han er 3 år

Anonymous poster hash: 2f990...81d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...