Gå til innhold

Hvis du skulle fått en liten gave av sjefen din, hva ville du satt pris på?

Anbefalte innlegg

Jobber i en statlig bedrift som ikke har gått så bra. Derfor er det ingen julegaver til de ansatte i år fra firmaet. Men jeg har en avdeling som har jobba ræva av seg, og jeg ønsker selv å gi dem en oppmerksomhet. Hva ville du satt pris på å få av sjefen din som ikke er sånn altfor dyrt?

Anonymous poster hash: f560b...575

Fortsetter under...

Konfekt, vin, flaxlodd, marsipan.. Something, alt teller!

Jeg er avd leder og ga alle mine ansatte en 200g sjokoladeplate i fjor.

Kjøpte en blokk med jule ark på panduro, pakket ett ark rundt hver sjokolade, pyntet julete og skrev en liten hilsen til hver enkelt hvor jeg takket for innsatsen og trakk frem en positiv egenskap som jeg setter stor pris på hos den enkelte :-)

Anonymous poster hash: 11d9c...af0

Det viktigste er ikke gave, synes jeg, men at lederen bruker noen minutter til å skrive en hilsen og takk for innsatsen i året som er gått. Noen personlige ord der man kun trekker frem det positive - varmer mer enn vinflaske og fancy gaver!

Tvi tvi :-)

Anonymous poster hash: 3373b...07a

Vi får ett personlig brev med en gave knyttet til dette. I år fikk vi timeglass på 3 minutter og et brev knyttet til hvor stolt hun var av hele teamet. Første del av brevet er det samme til hele teamet før hun går inn å takker den enkelte personlig og skriver presis hva du har bidratt med og hvorfor du har vært viktig dette året.

I tillegg fikk vi en godis påse å nyte og en ball for mer lek :)

Jeg syntes dette er en toppen gave Og vet at alle setter pris på det :)

Anonymous poster hash: 63182...ca2

Hej beklager, glemte skrive at timeglasset symboliserte i brevet hvor mye vi hadde hatt å gjøre og at det var viktig å ta seg pauser og puste dypt.

Anonymous poster hash: 63182...ca2

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...