Gå til innhold

At det aldri tar slutt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor vil du ikke svare på hva du har blitt smittet av? Kan vel egentlig vedde armen min på at det er herpes. Det er ingen problem å leve med, men skjønner godt du er sint!! Det hadde jeg og vært!

Anonymous poster hash: aa5aa...cfc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off... nå må du begynne å tenke. Denne mannen er ikke god nok for deg. Du fortjener bedre. Vet du ikke kan se for deg et liv alene. Det blir trist vondt og vanskelig lenge, men så kommer du til å få det bedre!!! Du er verdt så mye mer. Dette kan du ikke goda. Ville duat barnet ditt skulle godtatt å bli bbehandlet slik? Du klarer deg alene. Om du velger å bli må ha skjerpe seg kraftig, helst be på sine knær. Noe anner skal du ikke godta. Er du ikke selv enig i at dette fortjener du ikke!? Sender deg en stoooor klem. Det ordner seg♡

Anonymous poster hash: cd2d4...025

Takk. Ja, han trygler og ber på sine føtter nå. Men jeg er knust og ødelagt. Vet ikke hvor jeg skal snu meg nå. Må la dette synke inn først.

Til dere andre som lurer på hva det er: det er ikke relevant med mindre noen (en) av dere har vært i seng med han eller kjenner noen som har vært med ham.

Jeg lurer på om jeg burde informere de andre han har vært med...? Vet om elskerinnen og ei annen etter henne. Det er muligens andre, men det vet jeg ikke sikkert. Vingler litt frem og tilbake om jeg burde si det. Det er igrunnen hans ansvar.. Drittsekken.

Anonymous poster hash: 7c0d6...486

Skrevet

Jeg kommer til å bli veldig syk fremover. Hater de for dette.

Skrevet

Synes dette virker merkelig, jeg.

Du skriver et sted at det kanskje egentlig er på sin plass å kontakte politiet - dette indikerer at det er mer alvorlig enn herpes, at det trolig er HIV eller gonore eller syfilis eller noe slikt.

Så skriver du at du vingler frem og tilbake om du burde si noe om det til dem.

Hvis det er så alvorlig at politiet burde kobles inn så burde det ikke være tvil - da bør du varsle de andre umiddelbart. Eller i hvert fall kontakte politiet slik at de kan ta kontakt med disse damene.

Du må huske at disse damene uvitende kan komme til å smitte mange andre uskyldige også.

Hvis det er så alvorlig at politiet burde kobles inn, så kan du ikke bruke tid på å la dette synke inn, da må du bare handle.

Jeg forstår at du er knust, men nå må du gjøre noe for at andre ikke skal få det samme! Ja, mannen din burde gjøre det. Men hvis du vet om dette, og mannen din ikke gjør noe, da blir du på en måte medskyldig i andre som evt blir smittet, som kunne unngått det om du varslet videre.

Anonymous poster hash: 7ab5c...26f
Skrevet

Jeg kommer til å bli veldig syk fremover. Hater de for dette.

Så da er det altså HIV... Herregud!! Tror jeg hadde skutt mannen om han hadde smittet meg med det!! Hadde iallefall anmeldt og gjort mitt for å gjøre livet hans verst mulig! Fy faen altså!

Anmeld han!!

Anonymous poster hash: aa5aa...cfc

Skrevet

Du sier ifra til legen hans, er det sykdom av alvorlig grad vil han måtte pålegge din mann å ringe formål informere alle, ellers blir legen nødt til å gjøre det selv. Gi gjerne navnene til de andre kvinnene til legen. Da har du gjort din plikt og dette er viktig!

Skrevet

Det er stadig flere som får syfilis i dette landet også..

Uansett: kom deg unna, anmeld han, opplys navnene på de du vet om og ta bare på deg selv!

Anonymous poster hash: 9d567...309

Skrevet

Forferdelig trist å lese HI. Så urettferdig og grusomt det må føles når alt du har gitt ham er kjærlighet og nye sjanser, selvom han ikke fortjente det.

Håper du kan klare å finne styrke i noen rundt deg. At du har noen du kan betro deg til? Jeg håper så inderlig det.

Tenkte med en gang på hepatitt c? Forstår at du ikke vil si det, tenkte mer for din del om det var noen andre her som kunne dele erfaringer med deg.

Håper at du iallefall kan klare å leve med det siden du som du sier ikke har noe valg. Kan bare tenke meg hvor vanskelig du har det nå, og det er jeg lei for:(

Håper du får en fredfull og velsignet jul!

Juleklemmer fra meg

Skrevet

Huff... for en grusom situasjon å komme opp i! Jeg håper du informerer legen din eller hans om de navnene du vet, slik at folk blir innkalt og testet for denne sykdommen du er smittet av.

Men hvordan er det sånn ellers? bor dere sammen eller er det slutt?

Anonymous poster hash: 19958...35a
Skrevet

Forferdelig trist lesning, HI. Mine tanker og klemmer går til deg.

Jeg skjønner at du ikke ønsker å utbrodere når det gjelder sykdommen, men kanskje noen har erfaring eller kompentanse til å gi deg konstruktive råd e.l. her inne?

Jeg ønsker deg og barna dine alt godt, å håper du finner mot til å forlate denne mannen (hvis du ikke allerede har gjort det - å det er IKKE ofte jeg oppfordrer til det!) kjærligheten finnes der ute, å alt ordner seg for snille piker!

Ps: hvis det er en alvorlig smittbar sykdom (som jeg får inntrykk av) så må du ikke la ting bero eller synke inn, da må du handle. Slik at du får avverget evt. videre smitte fra de andre kvinnene.

Gode klemmer til deg fra meg :)

Skrevet

Off... nå må du begynne å tenke. Denne mannen er ikke god nok for deg. Du fortjener bedre. Vet du ikke kan se for deg et liv alene. Det blir trist vondt og vanskelig lenge, men så kommer du til å få det bedre!!! Du er verdt så mye mer. Dette kan du ikke goda. Ville duat barnet ditt skulle godtatt å bli bbehandlet slik? Du klarer deg alene. Om du velger å bli må ha skjerpe seg kraftig, helst be på sine knær. Noe anner skal du ikke godta. Er du ikke selv enig i at dette fortjener du ikke!? Sender deg en stoooor klem. Det ordner seg♡

Takk. Ja, han trygler og ber på sine føtter nå. Men jeg er knust og ødelagt. Vet ikke hvor jeg skal snu meg nå. Må la dette synke inn først.

Til dere andre som lurer på hva det er: det er ikke relevant med mindre noen (en) av dere har vært i seng med han eller kjenner noen som har vært med ham.

Jeg lurer på om jeg burde informere de andre han har vært med...? Vet om elskerinnen og ei annen etter henne. Det er muligens andre, men det vet jeg ikke sikkert. Vingler litt frem og tilbake om jeg burde si det. Det er igrunnen hans ansvar.. Drittsekken.

Hvis du ønsker best mulig hjelp her inne på forumet så lønner det seg jo å si hva det er.

Mest antakelig så bare triller du. Så vinglete i svarene, snart går du deg fast om du forsetter denne tråden.

Anonymous poster hash: 3f555...3a6

Skrevet

Forferdelig trist lesning, HI. Mine tanker og klemmer går til deg.

Jeg skjønner at du ikke ønsker å utbrodere når det gjelder sykdommen, men kanskje noen har erfaring eller kompentanse til å gi deg konstruktive råd e.l. her inne?

Jeg ønsker deg og barna dine alt godt, å håper du finner mot til å forlate denne mannen (hvis du ikke allerede har gjort det - å det er IKKE ofte jeg oppfordrer til det!) kjærligheten finnes der ute, å alt ordner seg for snille piker!

Ps: hvis det er en alvorlig smittbar sykdom (som jeg får inntrykk av) så må du ikke la ting bero eller synke inn, da må du handle. Slik at du får avverget evt. videre smitte fra de andre kvinnene.

Gode klemmer til deg fra meg :)

Takk for gode ord. Gråter nå.

Er rådløs. Skal tenke på det til over helgen. Tenker jeg må ta en oppvask med ham først og fortelle hva jeg vil gjøre. Kanskje han gror baller nok til å informere om det selv da. Disse damene vet muligens om det selv og elskerinnen han har barn med vil nok bare fryde seg over dette også.

Skrevet

Hvis du ønsker best mulig hjelp her inne på forumet så lønner det seg jo å si hva det er.

Mest antakelig så bare triller du. Så vinglete i svarene, snart går du deg fast om du forsetter denne tråden.

Anonymous poster hash: 3f555...3a6

Hvis du lurer på om du selv er smittet av noe, så finn ut av det selv. Begynner å lure på intensjonene dine. Hvorfor må du på død og liv vite hva det er? Det er ikke relevant for andre enn de som er smittet.

Skrevet

For hver dag du utsetter å si fra så utsetter du andre for smittefare, andre uskyldige som risikerer å få det samme som deg. Du kan ikke vente, HI, hvis dette er så alvorlig som du påstår så må du kontakte helsevesen eller politi umiddelbart. Hvor lenge har du visst?

Du skriver også at elskerinnen som han har fått barn med sikkert vil fryde seg av dette?

Merkelig ting å si - er ikke hun også i risikosone for sykdommen?

Skrevet

For hver dag du utsetter å si fra så utsetter du andre for smittefare, andre uskyldige som risikerer å få det samme som deg. Du kan ikke vente, HI, hvis dette er så alvorlig som du påstår så må du kontakte helsevesen eller politi umiddelbart. Hvor lenge har du visst?

Du skriver også at elskerinnen som han har fått barn med sikkert vil fryde seg av dette?

Jeg vil anta at det er hun som har smittet ham. Eller så er det hun andre han hadde ons med og da har ikke elskerinnen han har barn med fått det. Årsaken er at han har ikke hatt intim omgang med henne siden hun fortalte hun var gravid. Og det er lenge siden. Etter det har han kun vært innom en liten tur i døra og sett ungen.

Så derfor vil hun fryde seg. Hun har enten gitt det til ham eller gått fri for det. Hun hater meg tydeligvis. Sikkert fordi hun ville ha ham for seg selv. Er helt sinnsyk hele situasjonen.

Skrevet

Jeg vil anta at det er hun som har smittet ham. Eller så er det hun andre han hadde ons med og da har ikke elskerinnen han har barn med fått det. Årsaken er at han har ikke hatt intim omgang med henne siden hun fortalte hun var gravid. Og det er lenge siden. Etter det har han kun vært innom en liten tur i døra og sett ungen.

Så derfor vil hun fryde seg. Hun har enten gitt det til ham eller gått fri for det. Hun hater meg tydeligvis. Sikkert fordi hun ville ha ham for seg selv. Er helt sinnsyk hele situasjonen.

Men... Har han derimot hatt andre enn henne på det tidspunktet de var intime, og det ikke er hun som har gitt ham (og meg) faenskapet - da er hun også smittet. Men en skulle tro at hun ville visst det ifb med graviditeten da?

*kan ikke tro jeg skriver dette* Dette er jo helt sinnsykt! Herregud for en situasjon jeg og ungene står oppi nå. Det kan ikke bli verre nå.

Skrevet

Men... Har han derimot hatt andre enn henne på det tidspunktet de var intime, og det ikke er hun som har gitt ham (og meg) faenskapet - da er hun også smittet. Men en skulle tro at hun ville visst det ifb med graviditeten da?

*kan ikke tro jeg skriver dette* Dette er jo helt sinnsykt! Herregud for en situasjon jeg og ungene står oppi nå. Det kan ikke bli verre nå.

Jeg vet at hiv og syfilis blir tatt som obligatoriske prøver ved graviditet hvis mor ikke ønsker å reservere seg mot hiv-testen. Det har hun mulighet til. Blir tatt samtidig som blodtypingen. Hepatitt er ikke obligatorisk, men de fleste ønsker å sjekke dette også. Så om hun har hatt en alvorlig smittsom sykdom under graviditet.. ja, det er teoretisk mulig.

Skrevet

Hvorfor kom svaret mitt opp så rart tro...? i alle fall... det var jeg som som skrev det siste ang. prøvetakingen.

Skrevet

Holder en knapp på herpes jeg også. Selv om jeg i grunn kun tenker at dette er trolling.. Men, gratis underholdning, hvorfor ikke....!

Anonymous poster hash: 1be80...3e9

Skrevet

Hepatit c har man ikke opplysningsplikt om, så er det du har blitt smittet med er det ihvertfall ikke en aktuell problemstilling å anmelde.

Uansett hva, du må jo opplyse de andre kvinnene om denne sykdommen!!! Kan ikke fatte a du ikke forstår det??

Anonymous poster hash: 6e0ff...4a5

Skrevet

HI er anonym og vil likevel ikke en gang opplyse hva slags sykdom det er. Dermed er det bare synsing fra vår side hvor alvorlig det kan være. Hun ignorerer en del spørsmål.

Min konklusjon: Don't feed the troll.

Skrevet

HI er anonym og vil likevel ikke en gang opplyse hva slags sykdom det er. Dermed er det bare synsing fra vår side hvor alvorlig det kan være. Hun ignorerer en del spørsmål.

Min konklusjon: Don't feed the troll.

Enig

Anonymous poster hash: 4b140...eb4

Skrevet

HI, hva taper du egentlig på å fortelle hva slags sykdom dette er? Du er anonym og Ingen kommer til å finne ut hvem du er. Kanskje noen har gode råd for å kunne fortsette et normalt liv med denne sykdommen?

Vi kan jo ikke gi deg tips videre heller uten å vite alvorlighetsgraden.

Anonymous poster hash: bfca5...870

Skrevet

Fy, så slemme dere er. De tre siste kommentarene her var skikkelig stygge. Kan dere ikke heller la være å kommentere? Hva har jeg noensinne gjort dere?

Skrevet

HI, hva taper du egentlig på å fortelle hva slags sykdom dette er? Du er anonym og Ingen kommer til å finne ut hvem du er. Kanskje noen har gode råd for å kunne fortsette et normalt liv med denne sykdommen?

Vi kan jo ikke gi deg tips videre heller uten å vite alvorlighetsgraden.

Anonymous poster hash: bfca5...870

Jeg trengte bare å få ut dette til noen. Det var alt. Bare øse ut litt frustrasjon.

Jeg får råd av legen min ifb med tilstanden min. Tror det er best og bare høre på ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...