Gå til innhold

At det aldri tar slutt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For over et år siden var mannen min utro noe som resulterte i barn med denne elskerinnen. Jeg tilgav (som dere sikkert har fått med dere) En lang historie kort: han stoppet ikke med å være utro etter dette. Og nå... nå må jeg være med å betale prisen nok engang! Han har pådratt seg en uhelbredelig kjønnsykdom. Herregud, hva skal jeg gjøre nå?! Han har smittet meg. Og nå sitter jeg bare her og bare gråter.

Livet mitt både med og uten han er ødelagt. Han MÅ ha visst om dette.... Likevel unnlot han å si noe til meg. Hvor ondskapsfull går det an å bli?

Anonymous poster hash: 7c0d6...486

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser at det er en del trolling ang dette temaet ol ute å går i kveld. For å ha det på det rene: Dette er SERIØST. Herregud, hva gjør jeg nå? ...

Skrevet

Anmeld rasshølet og trøst deg med at det er gode medisiner i dag.

Anonymous poster hash: 5f60d...7cb

Skrevet

Dette er straffbart...

Er det straffbart at han har smittet meg? Neppe... Men skulle ønske det var det!!

Skrevet

Anmeld rasshølet og trøst deg med at det er gode medisiner i dag.

Det er mye jeg kan anmelde ham for. Men jeg verken tør eller orker. Hvordan kunne han gjøre dette mot meg??! Etter alt jeg har gjort for ham og så får jeg dette i tillegg.

Skrevet

Det er straffbart å smitte andre når han visste, eller burde vite at han var smittet selv.

Anonymous poster hash: 11182...314
Skrevet

Det kommer litt an på hvilken kjønnssykdom det er, men det er straffbart å smitte noen (også ektefelle) med vilje eller om det skulle være rimelig å anta at han visste det.

Skrevet

§ 237. Smitteoverføring

Med bot eller fengsel inntil 3 år straffes den som overfører smitte eller utsetter en annen person for fare for å bli smittet av en allmennfarlig smittsom sykdom.

Straff kommer ikke til anvendelse når den som er blitt smittet av en seksuelt overførbar sykdom eller utsatt for slik smittefare er ektefelle eller samboer med den som har overført smitte eller utsatt vedkommende for smittefare, og ektefellen eller samboeren på forhånd har samtykket i å bli utsatt for slik fare.

Uaktsom smitteoverføring straffes med bot eller fengsel inntil 1 år.

§ 238. Grov smitteoverføring

Grov smitteoverføring straffes med fengsel inntil 6 år. Ved avgjørelsen av om smitteoverføringen er grov skal det særlig legges vekt på om den har medført

a) allmenn utbredelse av sykdommen eller fare for slik utbredelse, eller

B) tap av liv eller betydelig skade på kropp eller helse.

Uaktsom grov smitteoverføring straffes med fengsel inntil 3 år.

Du har ikke samtykket til dette, ergo er det straffbart.

Skrevet

Altså, den smileyen skulle naturligvis ikke være med.....

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Dette er straffbart...

Er det straffbart at han har smittet meg? Neppe... Men skulle ønske det var det!!

Det er straffbart hvis man er klar over at man har smittsom kjønnssykdom og har sex med noen uten å informere partneren om sykdommen sin.

Skrevet

Det er straffbart å smitte andre når han visste, eller burde vite at han var smittet selv.

Anonymous poster hash: 11182...314

Det går an å leve med sykdommen, men jeg vil aldri kunne ha et normalt sexliv med noen igjen. Jeg kommer til å måtte være alene resten av livet mitt. Jeg tror bare jeg legger meg ned og dør nå.

Skrevet

Hvilket betyr at han skulle informert deg om muligheten for smitte det øyeblikk han fikk vite det selv, og da spurt deg om du tok sjansen på å ha ubeskyttet sex med han...

Skrevet

Hva slags sykdom er det da?

:(

Anonymous poster hash: eb0fd...749
Skrevet

Hva slags kjønnssykdom er det snakk om.?

Anonymous poster hash: 8b89c...bae

Skrevet

Sitter her og lurer på om jeg bør informere hun andre han har barn med? Kan være at han enten har fått det av henne, men det kan også være tilfelle at han har fått det av noen andre. Nå har han iallefall smittet meg og gudene vet hvor mange andre. Jeg aner jo ikke når jeg kan ha blitt smittet av ham...

Å få dette i tillegg til alt det andre han har utsatt meg for blir for mye for meg nå. Herregud så fornedrede!

Jeg tror kanskje det er på tide å kontakte politiet nå. Men vet ikke om jeg orker. Vil bare gjemme meg bort for all fremtid nå.

Skrevet

Hvilket betyr at han skulle informert deg om muligheten for smitte det øyeblikk han fikk vite det selv, og da spurt deg om du tok sjansen på å ha ubeskyttet sex med han...

Ja. Jeg hadde garantert kastet opp på ham om han hadde spurt meg om det. Drittsekken!!

Skrevet

Hvilken sykdom er det snakk om?

Anonymous poster hash: a3ee4...325

Skrevet

Ut i fra det du forteller høres det ut som om det er HIV han har smittet deg med. Dette synes jeg i såfall du virkelig skal anmelde. Men først ville jeg tatt kontakt med krisesenter eller helsestasjon. Krisesenteret kan kanskje være en ok samtalepartner når det kommer til traumene din mann har påført deg, og de kan også være behjelpelige med prosessen rundt en eventuell anmeldelse.

Helsestasjon eller lege kan hjelpe deg med svar på alle praktiske spørsmål. Lykke til.

Skrevet

Jeg tenker at du har fått herpes....? Det kan du leve greit med, jeg gjør det, tross hyppige utbrudd.

Anonymous poster hash: 2b838...b0c
Skrevet

Jeg tenker at du har fått herpes....? Det kan du leve greit med, jeg gjør det, tross hyppige utbrudd.

Anonymous poster hash: 2b838...b0c

Hvorfor tenker du det?

Skrevet

Kan du ikke svare på hva det er du har blitt smittet med? Eller bare triller du, som overser et gjentakende spørsmål i tråden?

Anonymous poster hash: 3f555...3a6

Skrevet

Off... nå må du begynne å tenke. Denne mannen er ikke god nok for deg. Du fortjener bedre. Vet du ikke kan se for deg et liv alene. Det blir trist vondt og vanskelig lenge, men så kommer du til å få det bedre!!! Du er verdt så mye mer. Dette kan du ikke goda. Ville duat barnet ditt skulle godtatt å bli bbehandlet slik? Du klarer deg alene. Om du velger å bli må ha skjerpe seg kraftig, helst be på sine knær. Noe anner skal du ikke godta. Er du ikke selv enig i at dette fortjener du ikke!? Sender deg en stoooor klem. Det ordner seg♡

Anonymous poster hash: cd2d4...025

Skrevet

Ja, hva er du egentlig blitt smittet med? Klart vi lurer.... Du sier litt, så stopp....

Anonymous poster hash: a3ee4...325

Skrevet

Om HI ikke vil si hva slags sykdom det er så må jo det være ok? Når det er sagt så er det sikkert mange som har tips og gode råd om du velger å fortelle også. Lykke til uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...