Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #1 Skrevet 13. desember 2013 Nå siste ukene av graviditeten har jeg spist så mye sukker! Sjokolade og godteri omtrent hver dag... Eier ikke hemninger:( Har vært litt stresset, og da blir det ofte sånn...Andre som har vært på kjøret? Hvordan gikk det med barnet? Anonymous poster hash: 7d463...8d6
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #2 Skrevet 13. desember 2013 Jeg var på kjøret hele svangerskapet. Barnet har det fint. Anonymous poster hash: 948c1...074
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #3 Skrevet 13. desember 2013 Hi her. Så godt å høre at barnet har det fint! Får så dårlig samvittighet for barnet. Samtidig er det så uvirkelig at det er et barn i magen min, så jeg tenker mest ETTER at jeg har spist det usunne...Blir litt redd for å få en diger unge også, bare fordi jeg ikke kan begrense meg... Anonymous poster hash: 7d463...8d6
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #4 Skrevet 13. desember 2013 Åh samme her. Spiser fæle mengder godteri buhu. Men at jeg skal greie å snu det nå før jul blir vel som å tro på nissen. Bedre lykke i ukene over nyttår:) Anonymous poster hash: 23683...abf
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #5 Skrevet 13. desember 2013 Hi her. Så godt å høre at barnet har det fint! Får så dårlig samvittighet for barnet. Samtidig er det så uvirkelig at det er et barn i magen min, så jeg tenker mest ETTER at jeg har spist det usunne...Blir litt redd for å få en diger unge også, bare fordi jeg ikke kan begrense meg... Anonymous poster hash: 7d463...8d6 Jeg hadde også dårlig samvittighet... konstant. Det hjalp meg ingenting. Babyen var 2,7 kg da han kom ut, kom seg fort opp til rett under gjennomsnittet og har holdt seg der siden. 2,5 år gammel nå og elsker gulrøtter. (Nevner det siden jeg har hørt at barn blir mest glad i det moren spiste mest av under svangerskapet... jeg rørte ikke en gulrot. ) Anonymous poster hash: 948c1...074
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #6 Skrevet 13. desember 2013 Hi her. Tusen takk for at du sier det! Håper min unge også blir glad i de tingene jeg gir når han/hun er skal spise selv... I disse førjulstider er det alltid ekstra vanskelig, synes jeg. Mannen har fått gave fra jobben, en kasse med godteri, vi baker julekaker, går på førjuksbesøk osv. Og jeg trykker innpå. Spiser mat også da. F.eks i dag: grove rundstykker med gulost og fiskesuppe med baguette. Ellers godteri... Drikker mye vann med sitron da, siden det hjelper å holde magen basisk så jeg ikke får sure oppstøt... Anonymous poster hash: 7d463...8d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå