Julie Angelica:) Skrevet 13. desember 2013 #1 Del Skrevet 13. desember 2013 rett før det kom tenner? Minstemann her i huset, er ganske tett nå. Snørrete og utilpass. Ingen feber. Jeg venter på ei tann, for han er febrilsk med hånda (og alt annet for den del) i munnen. Han var veldig varm i kinnene i kveld, men som sagt ingen feber (37, 4) Våkner om natta for mat, og må da må jeg faktisk ta han opp i vippestolen, for han er så tett i nesa at han må sitte ganske oppreist for å klare å spise/drikke. Kjedelig når dette står på. Sover dårlig på natta også, men det hører jo med når han ikke er i form :/ Han blir 6 mnd lille julaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Angelica:) Skrevet 14. desember 2013 Forfatter #2 Del Skrevet 14. desember 2013 Ingen som har babyer som har fått tenner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madolyn Skrevet 14. desember 2013 #3 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Hverken nr 1 eller nr 2 har vært annerledes når de har fått tenner, men begge var uansett ganske urolige mtp søvn de første 6 mnd. Begge fikk tenner tidlig og hadde 8 tenner når de var 6 mnd Endret 14. desember 2013 av Madolyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 14. desember 2013 #4 Del Skrevet 14. desember 2013 Min første plagdes veldig, men det var mer smertemessig samt at magen var litt snodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå