Gå til innhold

Kjønnsykdom?? *Detaljer*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er ei jente på snart 16 år, og jg tør ikke snakke med mamma om dette. 
Kjæresten min og meg har vært sammen i snart fire månder, og på onsdag hadde vi sex for første gang (Han tvang meg ikke altså, jeg prøvde å snakke med hs om dette, og hn mente han tvang meg. IKKE SANT) 

Det var første gang for begge to, han sa det iværtfall.

ANYWAY. Det jeg lurer på er... Siden vi hadde sex så har det lekt noe slimete og halvhvitt ut av meg *der nede*. Særlig når jeg nyser liksom, det er oxo ganger det ikke kommer, og i dag hadde det nesten ikke kommet.

Kan hn ha smittet meg med en kjønnsykdom??

Jeg er så redd, så håper noen kan hjelpe meg :(

Anonymous poster hash: 64057...0ca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som sæd.

Anonymous poster hash: a2c5a...42e
Skrevet

Hei,

Kjæresten min og meg har vært sammen i snart fire månder, og på onsdag hadde vi sex for første gang (Han tvang meg ikke altså, jeg prøvde å snakke med hs om dette, og hn mente han tvang meg. IKKE SANT)

ANYWAY. Det jeg lurer på er... Siden vi hadde sex så har det lekt noe slimete og halvhvitt ut av meg *der nede*. Særlig når jeg nyser liksom, det er oxo ganger det ikke kommer, og i dag hadde det nesten ikke kommet.

Det kan være mange ting men anbefaler deg å gå til lege.

Svir det når du tusser eller klør det?

Håper dere brukte kondom men siden du spør om kjønnssykdom gjorde dere kanskje ikke det?

Det er ikke uvanlig for kvinner som har sex å få sopp feks.

Men igjen, jeg oppfordrer deg å gå til legen. Du må vente noen uker med det da ikke alle kan påvises med en gang.

Anonymous poster hash: ddecf...a2b

Skrevet

Hei,

Det kan være mange ting men anbefaler deg å gå til lege.

Svir det når du tusser eller klør det?

Håper dere brukte kondom men siden du spør om kjønnssykdom gjorde dere kanskje ikke det?

Det er ikke uvanlig for kvinner som har sex å få sopp feks.

Men igjen, jeg oppfordrer deg å gå til legen. Du må vente noen uker med det da ikke alle kan påvises med en gang.

hvis det har sluttet å "lekke" og det IKKE svir, klør osv kan det ha vært sæd, dersom dere ikke brukte kondom. Går du på p-piller?

Anonymous poster hash: a2c5a...42e

Skrevet

Mulig det er økt utfolde pga irriterte slimhinner, men fortsetter det bør du gå til legen.

Om dere ikke bruker beskyttelse bør dere begynne med det. Ppiller beskytter bare mot graviditet så er du redd du kan få andre ting bør kondom brukes også.

Anonymous poster hash: 726b7...30f

Skrevet

Som nr 2 sier så høres det ut som sæd. Men dette kommer som regel første dagen, evt dagen derpå.

Kan være at du også har eggløsning nå og opplever eggløsningsslim for første gang. Noen får litt slim som minner om rå eggehvite rundt den tiden man har eggløsning. Hvis dette er tilfelle så håper jeg at dere brukte kondom? Hvis ikke så er det større sjanse for graviditet når dere har hatt sex rett før du har eggløsning.

Hvis dere brukte kondom så kan det være at du reagerer på gummien i kondomen. Jeg får f.eks. ofte sopp i underlivet hvis partneren bruker vanlig kondom, fordi jeg ikke tåler gummien (latexen). På apotek så får man kjøpt latex-frie kondomer. De er dyre, men de er verdt det hvis man ikke tåler de vanlige kondomene.

Det kan jo være at du har fått en kjønnssykdom, men det er sjeldent de gir noen tegn etter bare et par dager. Så jeg vil tro at det er en av de forannevnte tingene som er årsaken.

Er du og kjæresten noenlunde jevnaldrende?

Hvorfor mente hs at kjæresten hadde tvunget deg til sex?

Anonymous poster hash: 49128...b57
Skrevet

Som nr 2 sier så høres det ut som sæd. Men dette kommer som regel første dagen, evt dagen derpå.

Kan være at du også har eggløsning nå og opplever eggløsningsslim for første gang. Noen får litt slim som minner om rå eggehvite rundt den tiden man har eggløsning. Hvis dette er tilfelle så håper jeg at dere brukte kondom? Hvis ikke så er det større sjanse for graviditet når dere har hatt sex rett før du har eggløsning.

Hvis dere brukte kondom så kan det være at du reagerer på gummien i kondomen. Jeg får f.eks. ofte sopp i underlivet hvis partneren bruker vanlig kondom, fordi jeg ikke tåler gummien (latexen). På apotek så får man kjøpt latex-frie kondomer. De er dyre, men de er verdt det hvis man ikke tåler de vanlige kondomene.

Det kan jo være at du har fått en kjønnssykdom, men det er sjeldent de gir noen tegn etter bare et par dager. Så jeg vil tro at det er en av de forannevnte tingene som er årsaken.

Er du og kjæresten noenlunde jevnaldrende?

Hvorfor mente hs at kjæresten hadde tvunget deg til sex?

Anonymous poster hash: 49128...b57

Han er noen måneder yngre enn meg.

Vet ikke hvorfor hs sa det, men hun gjorde meg redd.

Vi brukte ikke kondom, fordi han fortalte meg at han ikke har ekte sæd enda, så derfor er det trygt. Jeg forsto det ikke helt, men er vel som med barmn og babyer? 

Iværtfall sa han at jeg ikke kunne bli gravid. Derfor er jeg litt redd, for tenk om jeg ikke var den første og nå har jeg blitt smittet av noe? Hvis jeg drar til legen forteller legen det da til foreldrene mine? :(

Skrevet

Håper du tuller for du kan absolutt bli gravid med en som er 15-16. 13 åringer blir også pappaer... Snakk med din mor!

Skrevet

Ikke ekte sæd? Hva? Hæ?

Anonymous poster hash: 5724c...85d

Skrevet

Hihi. Dette er bare tull.

Anonymous poster hash: 78e36...a6a

Skrevet

Hvis dette innlegget er ekte er jeg oppriktig bekymret for seksualundervisningen i skolen i dag.

Skrevet

Håper du tuller for du kan absolutt bli gravid med en som er 15-16. 13 åringer blir også pappaer... Snakk med din mor!

Jeg kjnner ingen som er så unge og har barn? Jeg kan ikke snakke med mamma, vil legen snakke med mamma om jeg drar dit? Eller må jeg vente til jeg er 18??

Skrevet

Ikke ekte sæd? Hva? Hæ?

D var det han sa. At det som kommer ut ikke har sæd i seg, bare blankt. At de ikke har formet seg enda.

Skrevet

Hehe. Trodde først det var ekte men skjønner nå det er et troll. :-D

Skrevet

Jepp, det er nok blomsterfiffi som er på ferde!

Skrevet

Hvis dette innlegget er ekte er jeg oppriktig bekymret for seksualundervisningen i skolen i dag.

Du trenger ikke være så slem, dette er helt feil dag siden jeg allerde er kjempelei meg og stressa. Jeg er kanskje ikke supersmart, men jeg er ikke dum heller, de snakket om på skolen at sæden ble formet når guttene ble eldre. 

Skrevet

Fra du er 16 år kan du ta ting opp med legen din uten at foreldrene har krav på å vite det.

Anonymous poster hash: 199d8...e99

Skrevet

Se unge mødre på TVNorge / fem...

Skrevet

Fra du er 16 år kan du ta ting opp med legen din uten at foreldrene har krav på å vite det.

Anonymous poster hash: 199d8...e99

Ååååh, trodde det var 18 år  :))

Nå ble jeg glad. 

Om han har lyvet, kan det være farlig å vente til bursdagen min med å gå til legen? Jeg kan virkelig ikke la mamma og pappa få vite det, for de blir så sure på meg. 

Skrevet

Hehe. Trodde først det var ekte men skjønner nå det er et troll. :-D

Åh, så dum du er! Hvorfor plage meg i dag?? Sier du sånn til alle som kommer på forumet for hjelp? Er ikke du en mor?? Kaller du din egen unge for troll også om den trenger hjelp?

Få deg litt medfølelse!

Skrevet

Hvor lenge er det til du blir 16 da? Er du gravid bør du få time snarest etter positiv test for å gå over dine alternativer. Etter uke 12 må du i en nemd for evt abort. Teste kan du gjøre når du venter mens, den bør gi pekepinn om 2-3 uker.

Livet med barn er ikke dans på roser og bare kos som enkelte påstår.

Skrevet

Ha ha blomsterfiffen har visst ikke dratt likevel

Anonymous poster hash: ffada...483

Skrevet

Hvor lenge er det til du blir 16 da? Er du gravid bør du få time snarest etter positiv test for å gå over dine alternativer. Etter uke 12 må du i en nemd for evt abort. Teste kan du gjøre når du venter mens, den bør gi pekepinn om 2-3 uker.

Jeg føler at jeg ikke bør gi ut epersonlig informasjon på internett?

Men det er litt tid. 

Men jeg kan ikke være gravid, siden det ikke er ferdig sæd. Er det noen kjønnsykdommer som gir slike symptomer? Jeg spurte klara klok, men det kan gjerne ta en uke før de svarer, derfor jeg kom hit siden dere er erfarne :)

Skrevet

Ha ha blomsterfiffen har visst ikke dratt likevel

Anonymous poster hash: ffada...483

Å, bæsj på deg.

Skrevet

Jeg føler at jeg ikke bør gi ut epersonlig informasjon på internett?

Men det er litt tid. 

Men jeg kan ikke være gravid, siden det ikke er ferdig sæd. Er det noen kjønnsykdommer som gir slike symptomer? Jeg spurte klara klok, men det kan gjerne ta en uke før de svarer, derfor jeg kom hit siden dere er erfarne :)

Altså du kan være gravid. Hvis gutten er snart 16 år, så har han ferdig sæd. En gutt produserer ekte sæd fra den kommer i puberteten og årene framover..

Anonymous poster hash: 48451...15b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...