Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #1 Skrevet 13. desember 2013 Mannen hadde forhold bak min rygg med ei dame han ble forelsket i. Det var masse løgner og fram og tilbake, han holdt begge to på gress og var ikke seg selv i et par måneders tid. I ettertid viste det seg at mannen hadde kraftig fødselsdepresjon og brukte den andre dama som virkelighetsflukt der han forestilte seg hvordan det ville være å ha et liv uten småbarn på fulltid, noe nytt i den travle, søvnløse og kjipe hverdagen vi da hadde. Vi har ordnet opp, vært hos familieterapi, han har ingen kontakt med denne dama nå og gir meg ingen grunn til å tvile på at han er hos familien. Men jeg klarer ikke å komme over det som har skjedd. Jeg har svært få venner og har så å si ingen å snakke om det med. Denne "andre" dama bor kun 5 minutters kjøring unna og er ofte på de samme butikkene der jeg bruker å handle. Har enda ikke truffet på henne etter at forholdet deres ble avsluttet, men gruer meg til den dagen jeg treffer på henne siden jeg VET hvordan hun vil reagere, nemlig med hånlig latter. Hvordan komme over det som har skjedd når jeg ikke kan snakke med noen om det? Jeg sitter og er redd for at det skjer igjen. Lurer på HVORFOR det skjedde, mannen ga meg aldri forklaring på hvorfor han holdt på slik bak ryggen på meg. Jeg har prøvd å være konstruktiv og fokuserte mest på familien og det å bygge den oppigjen, i stedet for å straffe mannen for utroskap. Jeg begynte å tro at jeg kanskje ikke er bra nok, ikke pen nok osv. Det verste er at jeg da jeg var singel aldri manglet noe som helst oppmerksomhet fra menn, og nyter også oppmerksomhet fra menn nå, men på annen måte - ikke flørting og sikling, men siden min hobby er svært mannsdominert møter jeg respekt og genuin interesse hos flere menn som samtalepartner og menneske, får skryt for det jeg har oppnådd både i livet og i denne hobbyen som få kjerringer våger seg ut på. Mannen skryter så å si aldri av meg, uansett hva jeg har gjort, men tar det jeg klarer for gitt. Noen som har vært i lignende situasjon her? Synes det går mye utover min livskvalitet, nattesøvn og humør Anonymous poster hash: eb8bb...6e3
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #2 Skrevet 13. desember 2013 Du kan få fastlegen til å henvise til psykolog eller ha flere samtaler på fvk alene. Anonymous poster hash: 14b16...bd3
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #4 Skrevet 13. desember 2013 Du kan få fastlegen til å henvise til psykolog eller ha flere samtaler på fvk alene. Anonymous poster hash: 14b16...bd3 Har dårlig erfaring med slikt, da jeg sist henvendte meg til fastlege for å få psykologtime etter stygt samlivsbrudd med vold, trusler osv i bildet så mente fastlegen at man ikke egnet seg som mor hvis man hadde behov for psykolog og var nedfor en periode og sa at han måtte kontakte barnevernet hvis jeg ville ha psykologtime, så det har jeg slått fra meg. Ung, rar og uerfaren vikarlege, men likevel. Anonymous poster hash: eb8bb...6e3
Sint naken biltyv Skrevet 13. desember 2013 #5 Skrevet 13. desember 2013 Du kan få fastlegen til å henvise til psykolog eller ha flere samtaler på fvk alene. Anonymous poster hash: 14b16...bd3 Har dårlig erfaring med slikt, da jeg sist henvendte meg til fastlege for å få psykologtime etter stygt samlivsbrudd med vold, trusler osv i bildet så mente fastlegen at man ikke egnet seg som mor hvis man hadde behov for psykolog og var nedfor en periode og sa at han måtte kontakte barnevernet hvis jeg ville ha psykologtime, så det har jeg slått fra meg. Ung, rar og uerfaren vikarlege, men likevel. Anonymous poster hash: eb8bb...6e3 Hvor gamle et barna dine? Hvor bor du?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #6 Skrevet 13. desember 2013 Du kan få fastlegen til å henvise til psykolog eller ha flere samtaler på fvk alene. Anonymous poster hash: 14b16...bd3 Har dårlig erfaring med slikt, da jeg sist henvendte meg til fastlege for å få psykologtime etter stygt samlivsbrudd med vold, trusler osv i bildet så mente fastlegen at man ikke egnet seg som mor hvis man hadde behov for psykolog og var nedfor en periode og sa at han måtte kontakte barnevernet hvis jeg ville ha psykologtime, så det har jeg slått fra meg. Ung, rar og uerfaren vikarlege, men likevel. Anonymous poster hash: eb8bb...6e3 Bytt lege!!! Og bestill ny time. Anonymous poster hash: 4d069...694
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #7 Skrevet 13. desember 2013 Du kan få fastlegen til å henvise til psykolog eller ha flere samtaler på fvk alene. Anonymous poster hash: 14b16...bd3 Har dårlig erfaring med slikt, da jeg sist henvendte meg til fastlege for å få psykologtime etter stygt samlivsbrudd med vold, trusler osv i bildet så mente fastlegen at man ikke egnet seg som mor hvis man hadde behov for psykolog og var nedfor en periode og sa at han måtte kontakte barnevernet hvis jeg ville ha psykologtime, så det har jeg slått fra meg. Ung, rar og uerfaren vikarlege, men likevel. Anonymous poster hash: eb8bb...6e3 Bytt lege!!! Og bestill ny time. Anonymous poster hash: 4d069...694 Har byttet. Legen ble rapportert av flere siden han kom med masse rare uttalelser. Men man blir jo skeptisk til å kontakte leger med sånt igjen. Det med ¨å gå alene på familievernkontoret et par ganger i tillegg til partimene var god ide Anonymous poster hash: eb8bb...6e3
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #8 Skrevet 14. desember 2013 Dytt Anonymous poster hash: eb8bb...6e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå