Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #1 Skrevet 13. desember 2013 Har brukt IceBug og er fornøyd med de men må ha nye nå. Noen du kan anbefale? Anonymous poster hash: 5a9a5...7b4
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #2 Skrevet 13. desember 2013 Siden du lurer på hvem som er best, må jeg vel svare Børre da? Eller Finn? Anonymous poster hash: 23e76...a83
frk Nilsen Skrevet 13. desember 2013 #3 Skrevet 13. desember 2013 Har akkurat kjøpt meg Asics (Arctic gel) og er godt fornøyd med dem. Nå er det riktignok første piggskoene jeg har så jeg vet ikke bedre
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #4 Skrevet 13. desember 2013 Har akkurat kjøpt meg Asics (Arctic gel) og er godt fornøyd med dem. Nå er det riktignok første piggskoene jeg har så jeg vet ikke bedre Har de løse eller faste pigger? Bugsa har faste og ikke mistet noen har hørt at noen av Asics sine kan miste piggere fordi såla er for myk. Har du løpt mange turer med dine? :-) Anonymous poster hash: 5a9a5...7b4
frk Nilsen Skrevet 13. desember 2013 #5 Skrevet 13. desember 2013 Har akkurat kjøpt meg Asics (Arctic gel) og er godt fornøyd med dem. Nå er det riktignok første piggskoene jeg har så jeg vet ikke bedre Har de løse eller faste pigger? Bugsa har faste og ikke mistet noen har hørt at noen av Asics sine kan miste piggere fordi såla er for myk. Har du løpt mange turer med dine? :-) Anonymous poster hash: 5a9a5...7b4 Faste pigger, fulgte med en nøkkel til å få dem løs/stramme/bytte Har kun vært føre til et par turer. Sålen er iallefall stivere enn de vanlige løpeskoene til Asics
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #6 Skrevet 13. desember 2013 HVILKEEEEE! Uff! Klarer ikke hvem/hvilke/hvordan-tabber! Anonymous poster hash: cfb0a...b29
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #7 Skrevet 13. desember 2013 HVILKEEEEE! Uff! Klarer ikke hvem/hvilke/hvordan-tabber! Anonymous poster hash: cfb0a...b29 Sånn ellers går det greit eller? Har ikke så mye å pusle med om dagen du? Anbefaler en hobby så får du andre ting å tenke på. ;-) Det er såååå likegyldig hva du måtte mene om mine norsk kunnskaper. Synes vel det er viktigere å være et godt menneske og vise forståelse. Du forsto meget godt HVA jeg mente? Eller!?! Gir det deg stor tilfredsstillelse å sitte på nett å være språkpoliti? Stakkars lille deg. God bedring. Anonymous poster hash: 5a9a5...7b4
Serepta Skrevet 13. desember 2013 #8 Skrevet 13. desember 2013 Har lest meg frem til at Asics sine blir veldig fort nedslitt. På bakgrunn av dette har jeg ønsket meg IceBugs, håper de ligger under juletreet.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #9 Skrevet 13. desember 2013 Anbefaler Yaktrax brodder jeg Da kan du bruke hvilken som helst sko. Har hatt asics sine, men er mye mer fornøyd med broddene Anonymous poster hash: a5275...c63
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #10 Skrevet 13. desember 2013 Er det brodder som er som en spiral? Forsøkt de og de løsnet etter noen turer. Men helt klart en fordel med brodd. Da kan jeg bruke favorittene hele vinteren. Har også hørt mye rart om Asics men også at de har forbedret de siste utgavene voldsomt. Anonymous poster hash: 5a9a5...7b4
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #11 Skrevet 13. desember 2013 Er det brodder som er som en spiral? Forsøkt de og de løsnet etter noen turer. Men helt klart en fordel med brodd. Da kan jeg bruke favorittene hele vinteren. Har også hørt mye rart om Asics men også at de har forbedret de siste utgavene voldsomt. Anonymous poster hash: 5a9a5...7b4 Jeg har ikke opplevd at de har løsnet. Har kun brukt de denne sesongen her så har ikke fått så veldig mange turer. Men veldig fornøyd til nå i allefall Anonymous poster hash: a5275...c63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå