Gå til innhold

Har ikke vært borte fra datteren en dag siden jeg fikk henne for 14 mnd siden.Hvor gamle var deres brn når det fikk barne pass første gangen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 73e70...719

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mener barn??

Skrevet

Yngste var vel 15 mnd. Eldste var litt yngre, 9 mnd.

Anonymous poster hash: 1b9bd...5e0

Skrevet

4 uker, men da bare i et par timer fordi jeg skulle til legen. Han er 7 mnd og har fremdeles ikke sovet borte noen gang :-)

Skrevet

Min var 6 mnd ble syk havnet på sykehus.

Skrevet

Noen timer 11 mnd.

EN overnatting, 2 år.

Anonymous poster hash: 0f32a...045
Skrevet

Nesten 2 år.

Anonymous poster hash: 0e1ae...a7a
Skrevet

Her hadde vi første overnatting hos besteforeldre da barnet var 6 mnd og det var nesten konflikter blant familie/svigermfamilie for hvem som fikk ha barnet mest!!!  :) Jeg angrer ikke et sekund på at jeg lånte vekk barnet mitt nesten hver gang noen spurte om å få lov å passe det. Dette skjer jo ikke så ofte heldigvis, men helt uventet mistet vi barnet som kun ble litt over 2 år :( alle har satt stor pris på den tiden de fikk lov til å ta del i barnets liv <3  Nå venter vi et barn til og vi kommer nok til å la familiene låne dette barnet også <3

Anonymous poster hash: e19e7...f68
Skrevet

Fire år.

Anonymous poster hash: 27f1a...187
Skrevet

Da hun var 16 mnd hadde hun barnevakt et døgn, det var mormor og fordi vi fødte lillesøster. Det er 1,5 døgn siden. :)

Skrevet

Barnehagestart da han var to år og åtte måneder. Vi har aldri hatt noe behov for barnepass før ordinær ultralyd nå nylig. Da var han en time hos gudmora. Dette gjentok seg ved en oppfølgings-ul han egentlig kunne ha vært med på, men hun spurte så da ble det sånn. Han er straks tre. Trygg, selvsikker og fin, og har aldri en dag reagert negativt på å bli levert i barnehagen.

Skrevet

Da hun var 16 mnd hadde hun barnevakt et døgn, det var mormor og fordi vi fødte lillesøster. Det er 1,5 døgn siden. :)

Gratulerer! :)

Skrevet

4 mnd og mamma og pappa har han innimellom,han trives veldig godt med dem og,er veldig trygg på dem,ser dem flere ganger i uka :)

Skrevet

Er vel ikke noe unormalt det? :)

Anonymous poster hash: 9defc...25d
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Gratulerer :)

Han var hjemme med far en natt når han var 3 mnd, og de var borte en helg når han var 4. Ikke vært borte uten oss over natta enda, men så et han bare 5 mnd da

Skrevet

16 måneder første gang hun hadde barnevakt og 3 år første gang hun overnattet (hos bestevenninnen i barnehagen).

Har ikke noe familie så det begrenser seg veldig med barnevakt og barnepass.

Anonymous poster hash: 4d9c4...0c7
Skrevet

Kommer jo an på hva du mener med pass. Hun var bare noen uker gammel før min mor trillet tur med henne et par timer så vi fikk trukket pusten eller vasket huset, det er jo en form for pass. Hun var ikke så gammel før hun var hos besteforeldrene noen timer heller, men de bor rett borti gata så jeg var aldri så langt unna. Hun sov hos dem første gang da hun var 3 mnd. Første gang hun var bort fra oss så mye som et døgn var hun omtrent ett år. Men hun har vært alene med meg eller mennen et par ganger når den andre har vært bortreist. Jeg ser det imidlertid ikke som barnepass at mor er borte og far er med barnet alene.

Anonymous poster hash: 6d26b...784

Skrevet (endret)

16 mnd første gang han overnattet hos besteforeldrene. Husker ikke helt hvor gammel han var da han hadde barnevakt en times tid, kanskje 5-6 måneder? Før det var alltid jeg eller mannen tilstede, i hvert fall i samme hus, om ikke i samme rom, hehe...

Endret av Cat_Woman
Skrevet

VI fødte lillesøster??? Ikke meninga å kverulere, men det er nå måte på likestilling her i samfunnet. Grøsser litt av folk som sier "VI er gravide", men "VI føder"? Det er fortsatt kvinnen som føder, kaster opp, bæsjer på seg, har smerter og revner. Mannen sitter ved siden av og er like intakt etterpå.

Anonymous poster hash: 1ce64...f65

Skrevet

Har ikke vært borte fra minsten mer enn noen få timer i slengen enda, han er 10 mnd. Og har ikke hatt barnepass, han har vært med faren sin.

Eldste sov hos svigermor da hun var 7 mnd, men leverte jeg henne kl 19 om kvelden og hentet henne igjen tidlig morgenen etter. ;)

Jeg venter nok lenger med minien, rett og slett fordi JEG ikke er klar.

Skrevet

herregud,er det mulig? ungen har ikke VONDT av og være borte fra foreldrene sine,de blir kun mammadalter da

Anonymous poster hash: de796...c3a
Skrevet

Han begynte i barnehagen deltid når han var 12mnd. Utenom det har moren min passet han en time mens jeg var hos tannlegen. Thats it. Har ikke hatt behov for noe mere pass en det. Han er 17mnd

Anonymous poster hash: cba42...414
Skrevet

Hun var på overnatting 4 mnd gammel, og har sovet en natt borte en par-tre ganger i måneden siden. Er alene med henne, og rett og slett helt avhengig av at hun lærer seg til å overnatte andre steder innen jeg skal tilbake i jobb (har noen reisedøgn nemmelig). Det har gått HELT smertefritt, hun er blid og glad når hun blir levert, og like fornøyd når hun blir hentet :) Har troen på at det blir en vanesak :)

Anonymous poster hash: 34cf4...47f
Skrevet

noen timer etter legging da han var litt over 1 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...