Gå til innhold

Svimmel, kvalm, "hetetokter" i uke 27

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 27 og sliter veldig med svimmelhet, det har jeg gjort hele svangerskapet men nå tar det av her. Reiser jeg meg opp eller setter meg opp bare svimler det for meg. Svetten pipler i panna mi og blir samtidig som dette skjer ofte kvalm:-( Er også innmari tungpustet/andpusten. Akkurat som det ikke er plass til å puste.

Blodtrykket mitt har vært fint i svangerskapet, men har hatt alt for lite jern. Begynte først med en jerntablett om dagen, men måtte rett etter øke til to daglig.

Noen som har noen formening om hva dette kan være? Mannen mener jeg burde ringe legen, men skal dit om en uke og har nok litt høy terskel for å "syte og mase".

Har de siste dagene også hatt veldig vondt i ryggen og hatt mye press nedover i bekkenet.

Anonymous poster hash: 84624...ec2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring legen du.

Anonymous poster hash: 2e16e...bf7
Skrevet

Ring legen du. Anonymous poster hash: 2e16e...bf7

Gjorde til slutt det.... Skulle bare på do her og smalt i gulvet:-( Fikk komme til legen med en gang. Blodprosenten min var vist veldig lav så var ikke rart jeg var svimmel visstnok.. Fått ganske mye vann i kroppen siste uka også og blodtrykket hadde økt en del. Skulle komme tilbake på mandag for ytterligere prøver og sjekke mengde og farge på fostervannet. Ble også 100% sykemeldt og ordre om at nå var det 100 prosent ro ut svangerskapet. Fikk svangerskapsforgiftning med første så nå tok de ingen sjanser.

Gruer meg bare noe vanvittig til å fortelle det på jobb......

Anonymous poster hash: 8fb60...086

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...