Gjest jentefut Skrevet 13. desember 2013 #1 Skrevet 13. desember 2013 Heisann. Er helt ny her og vet ikke om dette er passende plass for dette spr men : Prøver å bli gravid. Sluttet på p pilla for nøyaktig en mnd siden, i begynnelsen av ett brett. Fikk mensen en dag etter. Så i dag tok jeg en test som var negativ (tok en for en uke siden også) Den var også negativ.. det skal sies at jeg har gått på pilla i ti år. Og før jwg begynte med p pilla i 14 årsalderen hadde jeg ustabile sykluser. Men har hatt nøyaktige på pilla. Til poenget mitt/spørsmålet. : Kan jeg ikke bli gravid før jeg har hatt første mens etter p pilleslutt...? Er helt grønn på dette! Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #2 Skrevet 13. desember 2013 Du kan bli gravid før første mens. Eggløsning kommer før mensen.. Husk at etter ppilleslutt så kan mensen være uregelmessig pga ppillebruk. Kan faktisk ta et par år før alt er stabilt. Anonymous poster hash: 2472d...7fd
Gjest jentefut Skrevet 13. desember 2013 #3 Skrevet 13. desember 2013 Men jeg kan vell bli gravid før menstrasjonen blir stabil?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #4 Skrevet 13. desember 2013 Ja. Anonymous poster hash: 2472d...7fd
Ugl@ ruger... Skrevet 13. desember 2013 #5 Skrevet 13. desember 2013 Du kan bli gravid på første eggløsning hvis alt klaffer.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #6 Skrevet 13. desember 2013 Du kan blir gravid av å kun glemme en pille også for den saks skyld, men er ikke dermed sagt det skjer. Har inntrykk av at de fleste må være prøvere noen måneder før det klaffer. For meg tok det 4 måneder første gang og 6 måneder andre gang. Men for noen klaffer det med engang og for andre tar det noen år. Men ikke stress, tar ofte lenger tid jo mer du stresser med å bli gravid Anonymous poster hash: 525f6...7f1
Gjest jentefut Skrevet 13. desember 2013 #7 Skrevet 13. desember 2013 Ok takk for svar.. får bare håpe det skjer fort! Har aldri ønsket meg barn men nå tenker jeg ikke på annet. Får bare slutte å tenke på det en stund.
Gjest Mon23 Skrevet 13. desember 2013 #8 Skrevet 13. desember 2013 Jeg sluttet på piller den 8 sept i år, fikk pille mens (som jeg kaller det) den 13-16 sept.. Har siden da ikke sett den Sitter nå og er 7+1 uke på vei, så er fult mulig å bli gravid uten å få mens
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #9 Skrevet 13. desember 2013 Jeg har blitt gravid de 3 gangene jeg har sluttet på pilla uten å få mens først. Anonymous poster hash: 950fb...ef0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå