Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #1 Skrevet 13. desember 2013 Hva gikk på barnetv da du var liten? :-) Anonymous poster hash: f101e...371
♥Madam Mim♥ Skrevet 13. desember 2013 #2 Skrevet 13. desember 2013 Tøydukke anna Sesam stasjon Portveien 2 Huset med det rare i Marianne på loftet Redda joppe (død eller levande) Tre små skjeletter (nesten ingen husker dem???) Brannmann sam Postman pat Lokomotivet thomas Jul i skomakergata Andungen kvakk kvakk Dyrene i hjorteparken Var det jeg kom på i farta :-)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #3 Skrevet 13. desember 2013 Laika, jenta fra rommet (tror det het det) Lekestue Du og jeg og kaktusen Anonymous poster hash: bc174...418
soleia Skrevet 13. desember 2013 #4 Skrevet 13. desember 2013 Hugsar best lekestue, og der varierte det kven som var "vert." Vibeke Sæther var kjedelig, medan Geir Børresen meir moro. Seinare kom Labbetuss og Portveien 2. Hugsar og romlingane, ei lita papirand som møtte på forskjellig, Collargol, Pernille og mr Nelson (likte den ikkje), ein dum serie utan tale der nokon bustetroll dissa på ei vippedisse, og sjølvsagt Pompel og Pilt. Dei to gode naboane som alltid ødela noko vart eg veldig frustrert av, medan bor min skrattlo. Hugsar og godt serien om romjenta Majka, som eg likte veldig godt. - og den geniale serien "det var en gang et menneske"
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #5 Skrevet 13. desember 2013 Pompel og pilt Julius Tøydukke Anna En serie om en familie fra Bergen? :-) Gulars Anonymous poster hash: f101e...371
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 13. desember 2013 #6 Skrevet 13. desember 2013 Tøydukke Anna Portveien 2 Redda joppe Fragglene Gulars Punky Frida Heidi
skjotta Skrevet 13. desember 2013 #7 Skrevet 13. desember 2013 Jeg husker best av alt en tegnefilm om en gutt. Han hadde bananer og sa "hands up! Før det smeller! 6 løpern her, det er den som gjelder!" Mens han dro en banan fra hofta.
linoleum Skrevet 13. desember 2013 #8 Skrevet 13. desember 2013 Tøydukke anna Sesam stasjon Portveien 2 Huset med det rare i Marianne på loftet Redda joppe (død eller levande) Tre små skjeletter (nesten ingen husker dem???) Brannmann sam Postman pat Lokomotivet thomas Jul i skomakergata Andungen kvakk kvakk Dyrene i hjorteparken Var det jeg kom på i farta :-) I en mørk, mørk by I en mørk, mørk gate I et mørkt, mørkt hus Inn en mørk, mørk gang Ned en mørk, mørk trapp Bak en mørk, mørk dør - bor tre små skjeletter Eller noe sånt :-D Savner Janosh (?) og Den lille bjørnen og den lille tigeren
Sommerfeeling Skrevet 13. desember 2013 #9 Skrevet 13. desember 2013 Aaah, minner. To hus tett i tett Theodor Labbetuss Julius Gulars Portveien 2
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #10 Skrevet 13. desember 2013 Gullars / Gul Lars (?) Sesam stasjon Skomakergata Amalies jul Nr. 42 (?) Litt dårlig hukommelse merker jeg, til tross for at jeg bare er 24. Anonymous poster hash: 7bd02...d51
IreneUtålmodig Skrevet 13. desember 2013 #11 Skrevet 13. desember 2013 Postman pat Brannmann Sam Pernille og julestjernen *savne* Portveien 2 Labbetuss Tøydukke anna Fragglene Redda joppe Flukta fra dyreskogen Skomakergata Sesam stasjon Huset med det rare i / Marianne på loftet Streken Mumi trollet lady lovely Locks Pelle politibil Teodor/den andre dukken Jorden rundt på 80 dager (Orginal versjon) Ole, dole og Doffen på eventyr Ringen i isen muldvarpen Hakke hakkespett Teskje kjerringa Vertshuset den gylne hale og mye annet rart jeg ikke husker navnet på
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #12 Skrevet 13. desember 2013 Sesam stasjon Teodor Nudnik Thomas toget tassen Portveien Dyrene i hjorteskogen Alt av lindgren Så er det mange småserier som jeg ikke husker.. Noe med "bortenfor månen og vestfor solen" Noen som husker den? En serie om ei jente som bodde hos sine kusiner, så var de slemme med henne.. en tiger og en bamse på eventyr. Anonymous poster hash: aa3b6...81c
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #13 Skrevet 13. desember 2013 Leikestove, Han lille bjørnen som sang "så rart å være", collargol Skjønner jeg er litt eldre enn en del her... Anonymous poster hash: 1cb9e...ffb
Musemorbr / Skrevet 13. desember 2013 #14 Skrevet 13. desember 2013 Teodor, Labbetuss, Portveien, Atte Katte Noa (noen som husker den digre kattesofaen?), Vibeke Sæther, Gullars, Terje på loftet, Trond Viggo og Flode, Kroppen, Det var en gang et menneske, den lille muldvarpen, og de beste julekalenderene i verden, Theodor og Eli (og kyllingen Lillebrøster), Lise Fjellstad og barna, og Skomakergata. Og diverse mer eller mindre upedagogiske og direkte skremmende 80-talls animasjonsfilmer.
Pigalopp:-) Skrevet 13. desember 2013 #16 Skrevet 13. desember 2013 Noen som husker "barna fra Ulenbusch"? :-)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #17 Skrevet 13. desember 2013 Husker og en pusslespillserie med han da capo fyren.. Haha.. Husker det var såå kjedelig å se på han pussle. Anonymous poster hash: aa3b6...81c
Musemorbr / Skrevet 13. desember 2013 #18 Skrevet 13. desember 2013 Husker og en pusslespillserie med han da capo fyren.. Haha.. Husker det var såå kjedelig å se på han pussle. Anonymous poster hash: aa3b6...81c Et puslespill, et puslespill, det kan du pusle med når du vil, et puslespill, et puslespill, det blir tilslutt et bilde. Husker du maleprogrammet også? Og vi maler og vi maler og det blir så fint og flott, når vi bruker både rødt og grønt og gult og hvitt og blått.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #19 Skrevet 13. desember 2013 Teodor, Labbetuss, Portveien, Atte Katte Noa (noen som husker den digre kattesofaen?), Vibeke Sæther, Gullars, Terje på loftet, Trond Viggo og Flode, Kroppen, Det var en gang et menneske, den lille muldvarpen, og de beste julekalenderene i verden, Theodor og Eli (og kyllingen Lillebrøster), Lise Fjellstad og barna, og Skomakergata. Og diverse mer eller mindre upedagogiske og direkte skremmende 80-talls animasjonsfilmer. Anonymous poster hash: 79afb...713
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #20 Skrevet 13. desember 2013 Sesam Stasjon. <3 Tidenes beste barnetv! Noen som vet om det finnes å få kjøpt på dvd? Vil heller at barna skal vokse opp med Sesam Stasjon enn hjernedødt crap som Drømmehagen. Anonymous poster hash: 64642...ace
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #21 Skrevet 13. desember 2013 Sesam Stasjon. <3 Tidenes beste barnetv! Noen som vet om det finnes å få kjøpt på dvd? Vil heller at barna skal vokse opp med Sesam Stasjon enn hjernedødt crap som Drømmehagen. Anonymous poster hash: 64642...ace Tror de fleste episodene ligger ute på youtube Anonymous poster hash: 79afb...713
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå