*Miss Marple* Skrevet 13. desember 2013 #26 Skrevet 13. desember 2013 Mulig du har gjort noe rett, siden hun klarer å stå imot og svare for seg. Men å sende barnet i barnehagen med pysj er å gjøre noe feil, spør du meg. Forklar gjerne det synspunktet nærmere.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #27 Skrevet 13. desember 2013 Mulig du har gjort noe rett, siden hun klarer å stå imot og svare for seg. Men å sende barnet i barnehagen med pysj er å gjøre noe feil, spør du meg. Forklar gjerne det synspunktet nærmere. Ja. Tror jeg også vil se den forklaringen. Kanskje du klarer overbevise meg. :-D Anonymous poster hash: 8b1cd...4f5
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #28 Skrevet 13. desember 2013 Tommel opp til både deg og datteren din! Anonymous poster hash: 65bc2...e2e
Guttaboys Skrevet 13. desember 2013 #29 Skrevet 13. desember 2013 Jeg synes bare ikke pysj er noe man har på seg i barnehagen. Mine unger hadde ikke fått trasset seg til det, for å si det sånn. Trenger vel ikke utdype det noe nærmere. Når det er sagt, så kan forklaringen til HI om at det var et luciaantrekk være unntaket jeg kan forstå. Så ikke det før jeg postet innlegget mitt.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #30 Skrevet 14. desember 2013 bra, fortsett sånn, hun har integritet. Vet du hva order betyr!? Anonymous poster hash: 0537b...e2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå