Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #1 Skrevet 13. desember 2013 Hei! Jeg tok den siste p-pilla mi den 28. November, og fikk da mensen den 2. Desember. Vi avtalte at jeg ikke skulle ta p-pille igjen når je egentlig skulle finne fram et nytt brett igjen. Mensen var ferdig lørdag 7./søndag 8. Desember, og vi hadde sex søndag kveld+mandag morgen. I går kveld hadde vi sex igjen, og når jeg skulle på do for å tisse rett etter på(holdt papir under tissen så det ikke skulle renne noe ut på veien), så var det plutselig en del blod farget inn i spermen, men fargen var mer rosa, så var jo ikke så mye. Når jeg tisset og tørket meg etterpå kom det ingenting på papiret, og kjæresten min hadde ingen tegn på blod på seg. Første jeg tenkte var siste rest av mensen, men så kom jeg på hvor mange dager det var etter siste mensendag. Jeg har ALDRI hatt blødninger eller noe sånt utenom mensen, så kan ikke helt skjønne hva det er. Det kan ikke være et tegn på graviditet allerede vel? Anonymous poster hash: a2979...7f7
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #2 Skrevet 13. desember 2013 Kan jeg aldri tenke meg, nei. Anonymous poster hash: 438fe...c36
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #3 Skrevet 13. desember 2013 Nei, du må nok vente på eggløsning først. Lykke til! Anonymous poster hash: fa13d...6eb
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #4 Skrevet 13. desember 2013 Du kan ha hatt tidig eggløsning, men at dette er tegn på graviditet tror jeg ikke Anonymous poster hash: 487d2...711
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #5 Skrevet 13. desember 2013 Ja, jeg tror nemlig jeg KAN ha hatt tidlig eggløsning. Hadde plutselig litt slimete utflod(beklager detaljene) i starten av denne uka. Regnet ikke med at blodet kom pga graviditet(håpet jo), men hva kan et være da? Kan ikke si at det var såå mye at det blir riktig å kalle det blødning heller. Jeg vet det kan være rift eller noe med livmorhalsen, men jeg har aldri opplevd noe sånt før, så tilfeldig at det kom akkurat på dette tidspunktet da vi prøver å bli gravide og jeg har sluttet på p-piller! Hi Anonymous poster hash: a2979...7f7
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #6 Skrevet 13. desember 2013 Nei, du må nok vente på eggløsning først. Lykke til!Anonymous poster hash: fa13d...6eb Jeg kan jo ha hatt tidlig eggløsning:) men jeg vet jo egentlig at jeg ikke kan merke noe så tidlig. Tusen takk Anonymous poster hash: a2979...7f7
Leeloo76 Skrevet 13. desember 2013 #7 Skrevet 13. desember 2013 Jeg ble gravid første uka etter at jeg gikk av pillen (lurer på om jeg ikke har hørt at det kan komme en eggløsning med en gang man slutter?), så det er mulig, men tviler kanskje på at det ville kommet en festeblødning så kjapt? Jeg sluttet litt før jeg hadde tenkt for å få hormonene ut av kroppen, og vi hadde i tillegg veldig lite sex på den tiden, så da jeg fikk symptomer falt det meg ikke en gang inn at jeg kunne være gravid, jeg trodde det var influensa Det var samboeren min som lurte på om jeg ikke kanskje skulle ta en test, da var jeg allerede 4-5 uker på vei. Vi følte oss nesten litt snytt, begge har uplanlagte barn fra før, og så rakk vi ikke være prøvere på det ene som var planlagt heller (i-landsproblem, I know)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #8 Skrevet 13. desember 2013 Noen har blodspor under eggløsning, så kan være det også Anonymous poster hash: ed021...c25
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #9 Skrevet 13. desember 2013 Jeg ble gravid første uka etter at jeg gikk av pillen (lurer på om jeg ikke har hørt at det kan komme en eggløsning med en gang man slutter?), så det er mulig, men tviler kanskje på at det ville kommet en festeblødning så kjapt? Jeg sluttet litt før jeg hadde tenkt for å få hormonene ut av kroppen, og vi hadde i tillegg veldig lite sex på den tiden, så da jeg fikk symptomer falt det meg ikke en gang inn at jeg kunne være gravid, jeg trodde det var influensa Det var samboeren min som lurte på om jeg ikke kanskje skulle ta en test, da var jeg allerede 4-5 uker på vei. Vi følte oss nesten litt snytt, begge har uplanlagte barn fra før, og så rakk vi ikke være prøvere på det ene som var planlagt heller (i-landsproblem, I know) Å ja såpass! Det gikk fort, fruktbar i hvertfall da, hehe. Ja det kan godt være mulig, så kan jo hende det hadde noe med eggløsninga å gjøre. Tviler på at det er festeblødning jeg og, skal jo ikke komme før en uke etter isåfall. Hehe, heldig da, mange prøver jo i mange måneder og år Anonymous poster hash: a2979...7f7
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #10 Skrevet 13. desember 2013 Noen har blodspor under eggløsning, så kan være det ogsåAnonymous poster hash: ed021...c25 Det kan det være. Får se om et par uker om det skjer noe da Anonymous poster hash: a2979...7f7
Nussmuss Skrevet 13. desember 2013 #11 Skrevet 13. desember 2013 Er nok ikke graviditet nei, men ta en test om et par uker så får du se da eggløsning kan komme utenom vanlig tid! Så kan ha vært det som en over her sier. Ha tålmodighet! Og lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #12 Skrevet 13. desember 2013 Er nok ikke graviditet nei, men ta en test om et par uker så får du se da eggløsning kan komme utenom vanlig tid! Så kan ha vært det som en over her sier. Ha tålmodighet! Og lykke til:) Ja, får nok bare ha tålmodighet! Får bare tenke at det var eggløsning da Hi Anonymous poster hash: a2979...7f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå