Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #1 Skrevet 12. desember 2013 At jeg nylig ble arbeidsledig og søker dagpenger. Grunnen til den dårlige stemningen er mannen som er sur på MEG siden NAV har behandlingstid på dette. Som om det er noe jeg bestemmer. Så da ble det ingen jul på oss dette året siden han visstnok må bruke hele lønnen sin på regninger. Takk for den! Mannfolk!!!!!!!!! Måtte bare ha en utblåsning. Anonymous poster hash: 36e40...861
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #2 Skrevet 12. desember 2013 Vær konstruktive. Be om utsettelse på litt regninger, pengene kommer jo tross alt, forklar situasjonen så går det seg nok til. Om din lønn uteblir fullstendig kan dere muligens få litt hjelp fra sosialkontoret som de tar tilbake fra trygd. Anonymous poster hash: 2836d...377
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Kan dere ikke bruke av buffer eller sparekonto da? Urimelig å bli sur for noe du ikke kan kontrollere. Anonymous poster hash: fb036...f1a
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #4 Skrevet 12. desember 2013 Ja, det blir vel til at jeg må prøve å søke hjelp fra NAV. Sitter i en lei økonomisk situasjon fra før av, så noen buffer og sparekonto er for lengst skrapet. Vet heller ikke om vi kan få noe utsettelse på noe ettersom vi er regner som dårlige betalere nå som vi har hatt så dårlige tider. Dessverre. Syns også det er veldig urimelig å klandre meg for ting som er helt utenfor min makt. Så alt dette oppi julestria. Er så trist! Anonymous poster hash: 36e40...861
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #5 Skrevet 12. desember 2013 mulig du kan få hjelp i banken. mannen min fikk det da han mistet jobben pga konkurs å ingen lønn. jeg har ingen inntekt. mannen min hadde annmerkninger på seg da , noe de så bort ifra pga situasjonen. lykketil:) ordner seg skal du se. snakk han mannen din til fornuft. jula skal være en rolig tid , ta pause fra alt hverdags driitt Anonymous poster hash: ec8e5...e12
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #6 Skrevet 13. desember 2013 Har det på samme måte her. Anonymous poster hash: 99e05...7cd
th123 Skrevet 13. desember 2013 #7 Skrevet 13. desember 2013 Søk krisehjelp hos nav! Da får dere hvertfall noe!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #8 Skrevet 13. desember 2013 Ja, jeg får i de tanker. Da lurer jeg på om det er sånn at man skal bestille time for sånt? For det sitter langt inne å stille meg i resepsjonen og spørre siden det alltid er folk på NAV. Med vil da høre alt som blir sagt. Anonymous poster hash: 36e40...861
th123 Skrevet 14. desember 2013 #9 Skrevet 14. desember 2013 Nei du trenger ikke det! Du spør om krisehjelp skjema i skranken og så spør du om ALLE dokumentasjoner som må til! Veldig viktig å få med alle før de er litt sleip der og la vær å opplyse! Hvis du vil snakke med en person i privat rom så spør du i skranken om å få snakke med en person i sosialen! Så får du lapp videre! Var selv igjennom dette tidligere i år og ligg ALT ut om hvor vanskelig det er og hvor sårt du virkelig trenger hjelp!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #10 Skrevet 14. desember 2013 Det er mulig du kvalifiserer til å få sosialstønad mens du venter på dagpenger, det er verdt å sjekke opp. Anonymous poster hash: 0a525...f70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå