Gå til innhold

Fotballfrue har aldri vært syk av spiseforstyrrelser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heheh.

Anonymous poster hash: ce194...d46

Skrevet

Innlegget er rapportert.

Anonymous poster hash: 566b4...47f
Skrevet

Troverdig mann hun har funnet seg du.....

Anonymous poster hash: f7fb4...ad8

Skrevet

Man kan si mye rart om dem, og om denne saken, men det eneste som er helt sikkert er at hun har funnet seg en veldig lojal og støttende mann. Og det er jo bra. :)

Skrevet

Ny bloggadresse om tre uker..? ;)

Anonymous poster hash: 38a83...ff1
Skrevet

lojal og støttende er han ja, det skal han ha... men kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen? mere som en litt butt skje kanskje?

Skrevet

Innlegg slettet pga krenkende utsagn. Slike tråder som dette har hatt en tendens til å spore av, så det kan være greit å tenke før man taster hvis denne tråden skal bli stående.

Himmel og hav

Brukermoderator.

Skrevet

Hvorfor ikke bare være ærlig?

Har selv hatt et anstrengt forhold til kroppen og kjenner igjen en haug med symptomer som skinner igjennom på bloggen. Hun hadde vært et mye bedre forbilde hadde hun bare spilt med åpne kort...

Anonymous poster hash: 73809...180

Skrevet

Fotballfrue-mannen faktisk :D

Blir hun fotballfrue-mannens kone da?

Skrevet

Hun har jo innrømmet det selv? Bloggen hennes startet jo som en proana-blogg, det er ikke verre enn å bla seg litt tilbake i arkivet...

Anonymous poster hash: ce194...d46

Skrevet

Man kan si mye rart om dem, og om denne saken, men det eneste som er helt sikkert er at hun har funnet seg en veldig lojal og støttende mann. Og det er jo bra. :)

Mer som kontrollerende perfeksjonist. Noe som neppe hjelper på hennes sykdomsbilde :(

Anonymous poster hash: b623b...b13

Skrevet

Hun forteller at hun har hatt et forløp til spiseforstyrrelser, og de med virkelig spiseforstyrrelser blir neppe friske av å reise hjem til mor og far noen få uker. Hun er ærlig, og prøver å hjelpe andre.

Det er kun en lege som kan diagnostisere henne, så dere andre kan bare la det være først som sist.

Jezzez...

Anonymous poster hash: 822f9...f1e

Skrevet

Hun forteller at hun har hatt et forløp til spiseforstyrrelser, og de med virkelig spiseforstyrrelser blir neppe friske av å reise hjem til mor og far noen få uker. Hun er ærlig, og prøver å hjelpe andre.

Det er kun en lege som kan diagnostisere henne, så dere andre kan bare la det være først som sist.

Jezzez...

Jeg hadde et forløp til depresjon, scora ikke nok så da var jeg vel ikke deppa da.

Hvem har sagt hun er frisk?

Anonymous poster hash: 4462f...e8a

Skrevet

Hun forteller at hun har hatt et forløp til spiseforstyrrelser, og de med virkelig spiseforstyrrelser blir neppe friske av å reise hjem til mor og far noen få uker. Hun er ærlig, og prøver å hjelpe andre.Det er kun en lege som kan diagnostisere henne, så dere andre kan bare la det være først som sist.Jezzez...Anonymous poster hash: 822f9...f1e

Jeg hadde et forløp til depresjon, scora ikke nok så da var jeg vel ikke deppa da.Hvem har sagt hun er frisk? Anonymous poster hash: 4462f...e8a

Å være deppa er ingen diagnose, du var deppa og nedstemt ja, men hadde ikke utviklet en depresjon nei.

Jeg sier ikke at dama er 100% frisk, ettersom jeg ikke er hennes lege er det strengt tatt ikke noe jeg har med å uttale meg noe om. Det er mitt poeng.

Gjest thricane
Skrevet

Fotballfrue-mannen faktisk :D

Blir hun fotballfrue-mannens kone da?

Ha ha ha ha. Og Obama er mannen til presidentfruen. Lurer på om de så hvor morsom overskrift de laget før den ble lagt ut på nettet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...