Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #1 Skrevet 12. desember 2013 Hei! Tenkt å søke ny jobb,jobber i daglivarebutikk nå. Vil gjerne prøve noe nytt. Er det noen av dere som vet hva lønnen ligger på i sportsbutikker som feks G sport,xxl osv ? Gjerne hva lønnen ligger på hos de store kjedene som H&M,Cubus+ Takk på forhånd! Anonymous poster hash: 8f405...1ca Anonymous poster hash: 8f405...1ca
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #2 Skrevet 12. desember 2013 Jeg har jobbet fem år, ingen relevant utdannelse og har 148kr i timen. Anonymous poster hash: 5324b...de3
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Er det forskjell på dagligvare og butikker ellers? Tror ikke det. Jeg har jobbet i ulike butikker og har 175,- i timen nå, i en kjedebutikk, har hatt det samme i andre butikker. Følger tariff. Du kan sjekke satsene selv på butikksjef.com. Det avhenger jo av alder og ansiennitet hva lønnstrinn du ligger på. Anonymous poster hash: bf9a5...3a4
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #4 Skrevet 12. desember 2013 De fleste butikkjeder følger tariffen til handel og kontor, men det er faktisk en del som ikke gjør det og betaler mye lavere lønn. Pass på at de du søker hos følger tariff, hadde aldri tatt en jobb hvor de ikke gjør det... Tariffen er den samme uansett om du jobber i mat- eller sportsbransjen. Anonymous poster hash: 76ab6...d3e
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #5 Skrevet 12. desember 2013 Jeg jobber i Kappahl og har 175 kr timen Anonymous poster hash: 157d4...4af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå