Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #1 Skrevet 12. desember 2013 Noen som har hatt det her, og blitt gravid like etter? Prøvde dere når første eggløsning meldte sin ankomst, eller ventet dere til etter første mens? Anonymous poster hash: 9b755...e02
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #2 Skrevet 12. desember 2013 Nylig hatt det og venter på første mens. Skal på privatklinikk for utredning neste mandag så er anbefalt å vente til etter det. Hatt det en gang før i år og da ble jeg gravid på første eggløsning etter første mens. Tok ca 6 uker så var jeg altså gravid igjen. Vært i første trimester i 21 uker dette året. Kjipt.... Anonymous poster hash: c20ac...50a
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Nylig hatt det og venter på første mens. Skal på privatklinikk for utredning neste mandag så er anbefalt å vente til etter det. Hatt det en gang før i år og da ble jeg gravid på første eggløsning etter første mens. Tok ca 6 uker så var jeg altså gravid igjen. Vært i første trimester i 21 uker dette året. Kjipt.... Anonymous poster hash: c20ac...50a Så kjedlig :/ Jeg mistet i uke 12 for noen dager sider... :/ Anonymous poster hash: 9b755...e02
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #4 Skrevet 12. desember 2013 Nylig hatt det og venter på første mens. Skal på privatklinikk for utredning neste mandag så er anbefalt å vente til etter det. Hatt det en gang før i år og da ble jeg gravid på første eggløsning etter første mens. Tok ca 6 uker så var jeg altså gravid igjen. Vært i første trimester i 21 uker dette året. Kjipt.... Anonymous poster hash: c20ac...50a Så kjedlig :/ Jeg mistet i uke 12 for noen dager sider... :/ Anonymous poster hash: 9b755...e02 Ja det er kjipt. Ganske langt på vei begge ganger. Men gir ikke opp. Håper å finne årsak til SA og nå sist gang fikk de tatt prøver for å sjekke morkake. Regner med at legen kan gi litt svar og hjelp til uka. Masse lykke til til deg. :-) Anonymous poster hash: c20ac...50a
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #5 Skrevet 12. desember 2013 Nylig hatt det og venter på første mens. Skal på privatklinikk for utredning neste mandag så er anbefalt å vente til etter det. Hatt det en gang før i år og da ble jeg gravid på første eggløsning etter første mens. Tok ca 6 uker så var jeg altså gravid igjen. Vært i første trimester i 21 uker dette året. Kjipt.... Anonymous poster hash: c20ac...50a Så kjedlig :/ Jeg mistet i uke 12 for noen dager sider... :/ Anonymous poster hash: 9b755...e02 Ja det er kjipt. Ganske langt på vei begge ganger. Men gir ikke opp. Håper å finne årsak til SA og nå sist gang fikk de tatt prøver for å sjekke morkake. Regner med at legen kan gi litt svar og hjelp til uka. Masse lykke til til deg. :-) Anonymous poster hash: c20ac...50a Nylig hatt det og venter på første mens. Skal på privatklinikk for utredning neste mandag så er anbefalt å vente til etter det. Hatt det en gang før i år og da ble jeg gravid på første eggløsning etter første mens. Tok ca 6 uker så var jeg altså gravid igjen. Vært i første trimester i 21 uker dette året. Kjipt.... Anonymous poster hash: c20ac...50a Så kjedlig :/ Jeg mistet i uke 12 for noen dager sider... :/ Anonymous poster hash: 9b755...e02 Ja det er kjipt. Ganske langt på vei begge ganger. Men gir ikke opp. Håper å finne årsak til SA og nå sist gang fikk de tatt prøver for å sjekke morkake. Regner med at legen kan gi litt svar og hjelp til uka. Masse lykke til til deg. :-) Anonymous poster hash: c20ac...50a Takk for det, og lykke til til deg også Anonymous poster hash: 9b755...e02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå