Gå til innhold

Juleball og innetider for tenåring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skolen arrangerer alkoholfritt juleball og 16 åringen min skal på etterfest hos en medelev som bor på hybel.

Vi har gitt tillatelse til å være med med betingelsen at vi henter kl 01 (ballet slutter kl 23) noe som visstnok er aaaaltfor tidlig iflg hovedpersonen selv ;)

Vi er litt uvant med å sette innetider da vennegjengen som regel er hjemme hos hverandre og dermed har det litt fritt mtp innetider. Dette er jo en helt annen situasjon og man må vel være ganske naiv for å tro at det ikke er ganske stor risiko for at det er alkohol på festen. Derfor er jeg ganske trygg på at tidspunktet vi har satt er innenfor normalen, men tenkte jeg skulle høre om noen har synspunkt på denne situasjonen?

Anonymous poster hash: 2ac26...edf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt normal innetid

Anonymous poster hash: 4829d...f56
Skrevet

Videregående eller ungdomsskole?

Videregående.

Hi

Skrevet

En 16-åring hadde ikke fått dratt på noe nachspiel, men måtte nok pent kommet hjem kl 23. Så kjip er jeg.

Anonymous poster hash: 3ae80...e04

Skrevet

Videregående.

Hi

Litt kjip? Jeg hadde hentet kl halv 2. Eller forresten - er det skole i morgen? Da ville jeg hentet 23 når festen er ferdig.
Skrevet

Videregående.

Hi

Litt kjip? Jeg hadde hentet kl halv 2. Eller forresten - er det skole i morgen? Da ville jeg hentet 23 når festen er ferdig.

Ballet er i morgen og de (og jeg) kan sove frempå på lørdag.

Hi

Skrevet

Jeg synes du skal strekke deg til klokken to.

Anonymous poster hash: b60a7...22e

Skrevet

Videregående.

Hi

Ballet er i morgen og de (og jeg) kan sove frempå på lørdag.

Hi

Jeg hadde nok som sagt hentet halv to. Kanskje to. Ikke sist og ikke først ;-)
Skrevet

Vi ble hentet to da vi gikk på vgs. Ikke så tidlig at vi følte vi gikk glipp av noe, men tidlig nok til at vi fortsatt var noenlunde våkne og oppegående :)

Skrevet

Ett er nok litt tidlig. To er passe. Nå skal dere jo hente henne, så hun vil nok holde seg i skinnet.

Anonymous poster hash: 2a8c9...653
Skrevet

Hmmm...det var da veldig så enige dere var da :P

En av grunnene til at jeg syns at kl 01 er passe, er at da stenger utestedene her og etter det klokkeslettet er det plutselig mange flere eldre (og berusede) ungdommer som leter etter nachspiel. 

Jeg tror jeg får ta en tlf til foreldrene til noen av vennene i morgen for å høre hvilke linje de legger seg på.

Det er kjekke ungdommer som til nå ikke har brutt vår tillit, og det syns jeg skal belønnes så jeg vil ikke legge meg på for streng linje heller.

Takk for svar!

hi

Skrevet

Synes det høres fornuftig ut med et ut fra de andre forutsetningene du nevner også med utesteder som stenger ett og eldre ungdom på jakt etter nachspiel. 

Skrevet

Om jeg var 16 år og på ball hadde jeg nok blitt _hentet_ av min bryske far senest kl.22.30 :P

Nachschpiel hadde vært utelukket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...