Gå til innhold

Når kommer barnetrygden for desember?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I møre og Romsdal inn? Noen som vet ?

Anonymous poster hash: f9cbb...65f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå å jobb litt a fattiglus!

Anonymous poster hash: 8a63d...3c4

Skrevet

Barnetrygd? Det får jo alle. Rike og fattige , de som jobber og ikke..., vet du ikke dette anonym siden du prøver tøffe deg være frekk?

Anonymous poster hash: 650b9...762

Skrevet

Barnetrygd? Det får jo alle. Rike og fattige , de som jobber og ikke..., vet du ikke dette anonym siden du prøver tøffe deg være frekk? Anonymous poster hash: 650b9...762

Tenker heller på at man heller kan jobbe istedetfor å sitte hjemme å vente på trøgda.

Skrevet

Barnetrygd? Det får jo alle. Rike og fattige , de som jobber og ikke..., vet du ikke dette anonym siden du prøver tøffe deg være frekk? Anonymous poster hash: 650b9...762

Tenker heller på at man heller kan jobbe istedetfor å sitte hjemme å vente på trøgda.Anonymous poster hash: 8a63d...3c4

Det må da være lov å spørre om når den kommer!

Og de fleste har vel kanskje tattden med i budsjettet sitt uansett om den må til for å få det til å gå rundt eller om man setter den rett inn på sparekonto.

Når noe svarer slik som dette så lurer jeg litt på om jeg skulle sagt meg enig i en del andre om at barnetrygd burde blitt gitt bare til dem som hadde behov for den....

Skrevet

Tenker heller på at man heller kan jobbe istedetfor å sitte hjemme å vente på trøgda.Anonymous poster hash: 8a63d...3c4

Det må da være lov å spørre om når den kommer!

Og de fleste har vel kanskje tattden med i budsjettet sitt uansett om den må til for å få det til å gå rundt eller om man setter den rett inn på sparekonto.

Når noe svarer slik som dette så lurer jeg litt på om jeg skulle sagt meg enig i en del andre om at barnetrygd burde blitt gitt bare til dem som hadde behov for den....

Helt enig med det siste der.

Skrevet

NAV har vel ikke for vane å utbetale en uke før tiden. At de står på betalingsoversikten på navsiden, betyr bare at det er en kommende utbetaling, ikke at det er lagt til overføring

Anonymous poster hash: 494f8...468

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...