Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #1 Skrevet 12. desember 2013 I møre og Romsdal inn? Noen som vet ? Anonymous poster hash: f9cbb...65f
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Gå å jobb litt a fattiglus! Anonymous poster hash: 8a63d...3c4
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #4 Skrevet 12. desember 2013 Barnetrygd? Det får jo alle. Rike og fattige , de som jobber og ikke..., vet du ikke dette anonym siden du prøver tøffe deg være frekk? Anonymous poster hash: 650b9...762
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #5 Skrevet 12. desember 2013 Barnetrygd? Det får jo alle. Rike og fattige , de som jobber og ikke..., vet du ikke dette anonym siden du prøver tøffe deg være frekk? Anonymous poster hash: 650b9...762 Tenker heller på at man heller kan jobbe istedetfor å sitte hjemme å vente på trøgda. Anonymous poster hash: 8a63d...3c4
♥Madam Mim♥ Skrevet 12. desember 2013 #6 Skrevet 12. desember 2013 Barnetrygd? Det får jo alle. Rike og fattige , de som jobber og ikke..., vet du ikke dette anonym siden du prøver tøffe deg være frekk? Anonymous poster hash: 650b9...762 Tenker heller på at man heller kan jobbe istedetfor å sitte hjemme å vente på trøgda.Anonymous poster hash: 8a63d...3c4 Det må da være lov å spørre om når den kommer! Og de fleste har vel kanskje tattden med i budsjettet sitt uansett om den må til for å få det til å gå rundt eller om man setter den rett inn på sparekonto. Når noe svarer slik som dette så lurer jeg litt på om jeg skulle sagt meg enig i en del andre om at barnetrygd burde blitt gitt bare til dem som hadde behov for den....
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #7 Skrevet 12. desember 2013 Barnetrygd? Det får jo alle. Rike og fattige , de som jobber og ikke..., vet du ikke dette anonym siden du prøver tøffe deg være frekk? Anonymous poster hash: 650b9...762 Tenker heller på at man heller kan jobbe istedetfor å sitte hjemme å vente på trøgda.Anonymous poster hash: 8a63d...3c4 Det må da være lov å spørre om når den kommer! Og de fleste har vel kanskje tattden med i budsjettet sitt uansett om den må til for å få det til å gå rundt eller om man setter den rett inn på sparekonto. Når noe svarer slik som dette så lurer jeg litt på om jeg skulle sagt meg enig i en del andre om at barnetrygd burde blitt gitt bare til dem som hadde behov for den.... Helt enig med det siste der. Anonymous poster hash: 8a63d...3c4
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #8 Skrevet 12. desember 2013 NAV har vel ikke for vane å utbetale en uke før tiden. At de står på betalingsoversikten på navsiden, betyr bare at det er en kommende utbetaling, ikke at det er lagt til overføring Anonymous poster hash: 494f8...468
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå