Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #1 Skrevet 12. desember 2013 Trenger litt råd ang dette. Jenta mi kasta opp på søndagskveld. Jeg holdt henne hjemme fra bhg mandag og tirsdag, selv om hun egentlig var i fin form og ikke kasta opp noe mer. I dag hadde hun noe diaré. Jeg har holdt henne hjemme i dag, men det er ikke kommet mer diaré og hun er i fin form. Vi hadde en lignende opplevelse for noen uker siden. Litt oppkast og i fin form igjen. Jeg begynner å lure på om det kan være noe allergi eller noe annet. Går fort mange sykt barn dager når de skal være hjemme i 48 timer hver gang det er noe oppkast eller diaré. Noen som har vært borti noe lignende? Anonymous poster hash: 6d1f4...9e2
Hringariki Skrevet 12. desember 2013 #2 Skrevet 12. desember 2013 De kan jo ha litt oppkast/diare ifm forkjølelse eller andre ting..... vil tenke det ville være hyppigere symptomer om det var smittsom omgangssyke? Med mindre det går omgangssyke i bhg eller dere andre har blitt smittet hjemme?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Verken pappaen eller jeg har blitt smittet. Vanligvis blir vi smittet ganske raskt med omgangssyken... Kan jeg levere henne i bhg i morgen mon tro? Anonymous poster hash: 6d1f4...9e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå