Gå til innhold

Noen som er klarsynte her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har søkt på drømmejobben, og er så spent! Har hatt mye kjipt og vanskelig i det siste, så jeg håper å bli kalt inn til intervju, det hadde vært plaster på såret.

Men ventetida er så lang! Vær så snill, kan noen se om jeg kommer på intervju, evt om jeg får jobben? Min fødselsdato er 1.3.77

TUUUSEN takk!,

Anonymous poster hash: f720c...f44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI

Anonymous poster hash: ec29d...dd3
Skrevet

Får opp ett enkelt ja, men aner ikke om det bare gjelder intervju eller jobb.

Anonymous poster hash: c2d4b...8e7
Skrevet

Takk til begge to:) Håper du siste har rett:) Flere?

Skrevet

Du blir innkalt og du får jobben (etter en litt usikker mellomfase).

Anonymous poster hash: da110...d44
Skrevet

Takk! Håper du har rett!

Hi

Skrevet

Får en følelse av nei allerede til intervju dessverre...

Anonymous poster hash: fa103...ff9
Skrevet

OK, foreløpig har du rett, dessverre, har ikke hørt noe ennå, og de skulle prøve å gjennomføre førstegangsintervjuer før jul. Men tusen takk for hjelpen!

Hi

Skrevet

Kan jeg spørre om det er en type butikkjobb eller noe annet som ikke er innen kontor? Føler at det blir en annen jobb på deg veldig snart, ikke like attraktiv, men du kommer til å gjøre det bra der og trives.

Skrevet

Det er innen kommunikasjon, stort firma.

Takk!

HI

• 4 uker senere...
Skrevet

HI her.

Vært på intervju nå, og det følte jeg gikk veldig bra! Men flere andre kandidater som skal intervjues... Noen som ser mer???

(Jada, vet jeg må vente, men er sååååå spent!)

Tusen takk!

Skrevet

HI her.

Vært på intervju nå, og det følte jeg gikk veldig bra! Men flere andre kandidater som skal intervjues... Noen som ser mer???

Tusen takk!

Gratulerer! Har du vært på intervju til den jobben du først ønsket deg, eller en annen?

Skrevet

HI her.

Tusen takk!

Gratulerer! Har du vært på intervju til den jobben du først ønsket deg, eller en annen?

Det er den jobben jeg først ønsket meg, ja! Og tusen takk:)

Skrevet

Nei, selvfølgelig er det ingen klarsynte her inne. Idioti er det å påstå at en er det. Det finnes INGEN som har klart å bevise i noen verdifull grad at de ikke er enten full av vrangforestillinger eller svindlere når de påstår at de gr så kalt klarsynte. Som om fødselsdatoen din kan gi noen en fornemmelse av om du får en jobb eller ikke. Håpte virkelig for din del at du får den. Selv om jeg aldri hadde ansatt deg dersom jeg hadde visst at det skortet så pass på din evne til å tenke logisk og rasjonelt.

Anonymous poster hash: dea7e...0b9

Skrevet

Nei, selvfølgelig er det ingen klarsynte her inne. Idioti er det å påstå at en er det. Det finnes INGEN som har klart å bevise i noen verdifull grad at de ikke er enten full av vrangforestillinger eller svindlere når de påstår at de gr så kalt klarsynte. Som om fødselsdatoen din kan gi noen en fornemmelse av om du får en jobb eller ikke. Håpte virkelig for din del at du får den. Selv om jeg aldri hadde ansatt deg dersom jeg hadde visst at det skortet så pass på din evne til å tenke logisk og rasjonelt.

Skjønner ikke helt at du gidder å blande deg inn i dette jeg da. Jeg bryr meg i allefall katta om hva du mener. Hvis jeg har lyst til å tro på at noen kan være klarsynte, så gjør jeg nemlig det!

Ha en fin dag, gladjenta:) Og takk for at du håper at jeg får jobben! Hvis jeg får den, kommer jeg nemlig til å gjøre en god jobb, selv om jeg tror på klarsynte!

Skrevet

For noe tøv. Selv om verden er full av bløffmakere, så finnes det nok mer mellom himmel og jord enn dine fordommer forteller deg. Og de som har opplevd noe som gjør at de tror på dette, kan likevel fint være svært logiske, intelligente og rasjonelle på de fleste andre områder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...