PrinsesseHengepupp Skrevet 12. desember 2013 #1 Skrevet 12. desember 2013 "Thank you for giving us a lasting memorythat will for ever be a reminder of our special day. As you can see, the bouquet became a running theme, and will forever be a solid reminder of our day, and our love. Best wishes, and God's blessings, Xxx & Xxx"
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #2 Skrevet 12. desember 2013 Det er forsåvidt riktig bortsett fra at du ikke skal ha komma før but eller and (var det siste setning?) Ellers var det fint, men litt pompøst. Dropp et par av forever'ene og det mest overdådige. Kill your darlings, heter det Anonymous poster hash: bd2ac...6a7
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Hva mener du forresten med running theme? Hva med bare theme? Er det en centrepiece du mener? Anonymous poster hash: bd2ac...6a7
PrinsesseHengepupp Skrevet 12. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2013 Burde kanskje forklart det: jeg takker for brudebuketten min som var laget av metallet kobber. Og vi brukte både kobber, metall og roseformen gjennom hele bryllupet. Så det ble som en rød tråd (buketten var bla gjengitt på kaka, og kobberfargen var sentral, begge deler fremkommer veldig godt på takkekortets bilder). Det blir siste setning ja, så X'ene er navnene våre.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #5 Skrevet 12. desember 2013 "Thank you for giving us a lasting memory that will for ever be a reminder of our special day. As you can see, the bouquet became a running theme, and will forever be a solid reminder of our day, and our love. Best wishes, and God's blessings, Xxx & Xxx" Ok, da ville jeg gjort disse endringene: For ever kan ikke være ett ord en plass og to et annet. Bytt ut neste forever med always eller dropp det. ..Our day and our love.., uten komma. Best wishes and God's blessings, uten komma. Men dette er jo synsing, da, er ikke alltid bare én riktig måte. Og ble VELDIG nysgjerrig på buketten!! Anonymous poster hash: bd2ac...6a7
PrinsesseHengepupp Skrevet 12. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2013 Takker! =) Godt jeg spurte, ser jo nå at det ble litt rart ja ;-) Om du har facebook kan du se arbeidet hans her (buketten min er på bildene, men den er blankere i virkeligheten): https://www.facebook.com/matthew.williamswoodstudio/photos_stream
PrinsesseHengepupp Skrevet 12. desember 2013 Forfatter #7 Skrevet 12. desember 2013 Og her er Etsy-siden, om du ikke har facebook, kom jeg på: http://www.etsy.com/listing/114017851/a-dozen-trinity-roses-in-a-bouquet
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #8 Skrevet 12. desember 2013 Takk, jeg har faktisk ikke facebook. Buketten var jo kjempetøff, men fortsatt romantisk og 'myk'! Veldig fin kobberfarge også. Takk for titten:) Anonymous poster hash: bd2ac...6a7
PrinsesseHengepupp Skrevet 12. desember 2013 Forfatter #9 Skrevet 12. desember 2013 Ja det sa omtrent like mye "pang" når jeg så buketten som når jeg så mannen første gang ;-) Mannen er blikkenslager, og favorittmetallet hans er nettopp kobber, så det ble faktisk naturlig å tenke litt utenfor boksen. Og buketten endte opp som en slags hovedattraktsjon (og rød tråd) gjennom hele bryllupet.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #10 Skrevet 12. desember 2013 Jeg ville vært litt mindre pompøs og skrevet: Thank you for giving us a lasting memory that will always remind us of our special day. As you can see, the bouquet became a running theme, and will be a beautiful reminder of our day and our love. Anonymous poster hash: 4bed7...737
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå