Gå til innhold

Enormt mye klær liggende. Godt nok å "hive" dem i en UFF- container, eller bør jeg

Anbefalte innlegg

prioritere å pakke inn etter kjønn og str, og gi dem til organisasjoner som f.eks gir dette videre som julegaver til trengende?

Er det ene alternativet langt bedre enn det andre? -eller kan jeg tenke som så at klærne kommer godt med uansett?

Anonymous poster hash: 03c19...942

Fortsetter under...

Sjekk om det er noen innsamlinger nær deg, feks gjennom kirke.

Vi får stadig vekk lapper i postkassen om at organisasjoner kommer og henter klær, men jeg vet ikke noe om disse. Er de seriøse? (Prøvde meg to ganger, men ingen kom og hentet)

Uansett er UFF eller Fretex bedre enn at det går i søppeldunken.

Ville plukket ut de fineste plagene og pakket ned og merket med kjønn og alder og gitt de i julegaver siden det nå snart er jul. Resten hadde jeg gitt bort i uff boks.

Anonymous poster hash: 3a8f6...3c1

UFF har jeg svært lite til overs for. Bare google de for å se noen eksempler på hvordan de behandler sine egne "arbeidere" og frivillige!!

Anonymous poster hash: 22be2...9f5

Jeg har bl.a vintersko, fleece-jakke og flott vinterjakke som skal gis bort. Ikke dumt å pakke inn noen av klærne, mens jeg gir det resternede til UFF :) Har flere søppelsekker med klær, og egositisk som jeg dessverre er nå i julestrida (og med en liten baby osv osv) -så orker jeg ikke å pakke inn absolutt alt.. :/ -men å kaste klærne er selvfølgelig uaktuelt ! -det viktigste er at de kommer noen til gode :) Mye av klærne er knapt brukt.

Hi

Anonymous poster hash: 1ecab...4d5

Annonse

UFF er bra:) Jeg gir mye heller til dem enn Fretex, siden UFF er nøytrale. Klæne kommer til nytte i mange land, og klær som er for slitte eller ødelagte blir gjort om til kluter eller lagd nye klær av

Anonymous poster hash: e72ba...99d

Annonse

UFF er bra:) Jeg gir mye heller til dem enn Fretex, siden UFF er nøytrale. Klæne kommer til nytte i mange land, og klær som er for slitte eller ødelagte blir gjort om til kluter eller lagd nye klær av

Anonymous poster hash: e72ba...99d

Nei, UFF er ikke bra. De har en høyst tvilsom håndtering av pengene som blir samlet inn bl.a. Bare å ta et kjapt googlesøk på dem det.

Anonymous poster hash: d2469...861

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...