Gå til innhold

Ja, ja, får vel lage julekorta på nytt da...

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Du har jo glemt å ta med undulaten mamma!" Så da blir det fuglefotoshoot i dag, og nye bilder på julekortet. Alle må med! :)

Ps: noen som vet fristen for å bestille slikt hos fotosjappene? Ikke for sen vel?!...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det familiejulekort så må hele familien være med :)

Skrevet

Gjer som meg, utsett heile julekortgreiene til neste år..

Skrevet

Jeg mener å huske at jeg satt her inne og hata og lasta opp bilder enda senere enn nå et år, med fotoknudsen i langsom-modus. og  de kom fram dødsfort og i tide til å gå ut til jul. så jg heier på dere og undulaten! 

Skrevet

Jeg bestilte i går kveld, faktisk, og de sa det skulle være i posten i ettermiddag. Klarte på mirakuløst vis å samle fire unger og to marsvin i sofakroken så da var jeg ikke sen på avtrekkeren!

Skrevet

Jeg har pleid å bestille på fotoknudsen mens de hadde butikker og da hadde de hasteservice og da var det garantert ferdig på to timer (riktignok to timer med åpen butikk, men raskt). Har fortsatt ikke tenkt ut årets julekort, så håper japan foto eller andre har noe tilsvarende...

Skrevet

Her er det kun utskrift fra egen printer på fotopapir :) Lettvint! 

Skal skrive dem i kveld med et glass vin som selskap ;) Heldige dem som får de tre siste kortene.....

Skrevet

Jeg bestilte også i går kveld, fikk akkurat melding om at de er på vei. Prøvde å ta siste-liten-bilder i går kveld, men klarte ikke å få et eneste bilde der alle barna så ok ut, så her ble det tre separate bilder på kortet :)

Skrevet

Sånn, da var HELE familien samlet på julekortet anno 2013! Fant atter en gang veien til optimalprint (som jeg ikke husket at jeg brukte i fjor før jeg skulle lage en bruker og den alt eksisterte...), bestillingen gikk raskt, smertefritt og helt uten krøll - hurra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...