Gå til innhold

Når begynne med barnestol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte dere å gi babyen mat i barne/babystol istedet for i vippestol ol.? Har en slik barnestol fra ikea med innleggspute, men vet ikke helt når jeg skal begynne med det? Er jo så mye fokus på rygg osv for tiden :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Når de klarer å sette seg opp :) han er 5 mnd nå og bruker enda babysetet til tripptrappen

Skrevet

Når de klarer å sette seg opp :) han er 5 mnd nå og bruker enda babysetet til tripptrappen

Ja var det jeg trodde. Her er han 7 mnd og setter seg opp når han ligger med ryggen mot magen vår. Men det blir jo skrått. Tar nok en stund enda før han setter seg opp fra gulvet. Rolig og bedagelig gutt, kommer jeg ikke i dag så kommer jeg i morgen...... Kanskje :-P

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja var det jeg trodde. Her er han 7 mnd og setter seg opp når han ligger med ryggen mot magen vår. Men det blir jo skrått. Tar nok en stund enda før han setter seg opp fra gulvet. Rolig og bedagelig gutt, kommer jeg ikke i dag så kommer jeg i morgen...... Kanskje :-P

Hehe :) ja, men da har han jo musklene i orden og bør tåle å sitte i en stol for å få mat. Kan jo ha noe puter under rumpa hans så og litt rundt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...