Gå til innhold

Kjæresten min er syk, kan jeg gjøre dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor ikke sammen, han er hjemme i dag, har sagt jeg kommer en tur (har fri). Tenkte å kjøpe med en care package, pysjbukse, film, godis, kakao og noe å spise.. Blir menn glade for slikt? Eller er det bare teit?

Anonymous poster hash: 7a905...9c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at når menn er syke, så er de syyyyyyke.

Får de da den omsorgen og medfølelsen de så sårt trenger og mener at de fortjener, så blir de overlykkelig, stønner og sukker litt ekstra for å utnytte omsorgen ENDA litt til, og du blir den store helten.

Så ja, jeg tror han blir glad og takknemlig. Du er søt og snill :-)

Anonymous poster hash: 5f241...b8c
Skrevet

Det tror jeg han absolutt ville satt pris på, så kjør på! :)

Skrevet

Kan godt komme til meg når jeg er syk hvertfall. Kjør på 😊

Skrevet

Takk for svar, da satser jeg på at det blir godt mottat :) Han er ikke typen som syter, sier alltid det går bra, merkelig nok får jeg bare mer vondt av han da :P

Skrevet

Ville droppet godiset. Hvem spiser godteri når de er syke? Men ellers, super ide :)

Skrevet

Ville droppet godiset. Hvem spiser godteri når de er syke? Men ellers, super ide :)

Jeg jeg!

Skrevet

Det slo an det! ;) Pysjbukse og godis inkludert! Jeg spiser gjerne godis når jeg er syk, han er like godtegris som meg, så han ble glad han :) Pysjbukse valgte jeg fordi han ikke har fra før, ikke noen form for kosebukse, og jeg syns i hvertfall ikke trange jeans er digg når jeg er syk.. Fikk beskjed om at jeg hadde tjent meg opp veldig mye kjærestepoeng i dag, hehe!

Skrevet

For en snill kjæreste du er! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...