Gå til innhold

Skive til baby 7 mnd, hvordan gi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle begynne å gi brødskiver til babyen men hvordan gjør man det i starten? Redd for å sette i halsen etc.

Anonymous poster hash: 6419f...c5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vanligste er å gi den i munnen. Noe annet blir nok vanskelig.

Anonymous poster hash: bab03...e3f

Skrevet

Skjær i småbiter og gi. Uten skorpe. Eller du kan skjære i halve skiver og la h*n spise selv. Har gitt brødskive siden min var 5 mnd, aldri satt en ting i halsen :) gi litt vann og drikke innimellom ;) favoritten er makrell i tomat eøler kaviar ;)

Skrevet

Det vanligste er å gi den i munnen. Noe annet blir nok vanskelig.

Anonymous poster hash: bab03...e3f

Takk for svar, trodde jeg skulle putte den i rumpa...!

Gir man biter, holder man for dem, hvor små, skorpe? Går jo gjerne an å svare ordentlig på er sånt spørsmål?

Skrevet

Skjær i småbiter og gi. Uten skorpe. Eller du kan skjære i halve skiver og la h*n spise selv. Har gitt brødskive siden min var 5 mnd, aldri satt en ting i halsen :) gi litt vann og drikke innimellom ;) favoritten er makrell i tomat eøler kaviar ;)

Fikk du ikke svar her?

Skrevet

Fikk du ikke svar her?

Jo tusen takk :) Svaret ditt var ikke kommet da jeg skrev den forrige kommentaren. Da får vi prøve oss litt frem, tenkte å begynne med leverpostei :)

hi

Skrevet

Leverpostei begynte vi med og ;) nå får han alt fra hjemmelaget syltetøy til smøreost ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...