Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #1 Skrevet 12. desember 2013 Altså, ikke de du har møtt eller kjenner eller sånt, men andre, hvem "føle" du er pene her? Jeg tror westroze og Mamma'ntilNurket Anonymous poster hash: 74348...d0c
me_87 Skrevet 12. desember 2013 #2 Skrevet 12. desember 2013 Mamma`ntilNurket ser jeg også for meg at er pen
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Kengumamma er nok mye penere enn hun "fremstår" som. Anonymous poster hash: 9eb60...b0d
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #4 Skrevet 12. desember 2013 Veldig merkelig tråd. Smaken er som baken. Alle er pene for noen, og alle er pene på sin egen måte. Så da lurer jeg på hva er pent? Jeg syns selv jeg er pen, men det er helt sikkert mange som ikke syns jeg er pen også. Anonymous poster hash: e3dee...1ed
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #5 Skrevet 12. desember 2013 Me_87 og Julia1984 Anonymous poster hash: 71cc4...59c
Bustetroll Skrevet 12. desember 2013 #7 Skrevet 12. desember 2013 Ser også for meg at mammaentilnurket er veldig pen
Gjest suzette Skrevet 12. desember 2013 #8 Skrevet 12. desember 2013 Ser også for meg at mammaentilnurket er veldig pen Du
Bustetroll Skrevet 12. desember 2013 #9 Skrevet 12. desember 2013 Ser også for meg at mammaentilnurket er veldig pen Du aw
Skylander Skrevet 12. desember 2013 #10 Skrevet 12. desember 2013 Jeg også tror Mamman til nurket er pen, i tillegg tror jeg Frøken lakenskrekk, elsker livet, sug lut, kira hmmm, egentlig alle fordi alle er pene på sin egen måte.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #11 Skrevet 12. desember 2013 Veldig merkelig tråd. Smaken er som baken. Alle er pene for noen, og alle er pene på sin egen måte. Så da lurer jeg på hva er pent? Jeg syns selv jeg er pen, men det er helt sikkert mange som ikke syns jeg er pen også. Anonymous poster hash: e3dee...1ed Hva er merkelig med det? Det var da ikke noe veldig seriøst spørsmål, og heller ikkment som en diskusjon om hva sim er pent og ikke. Mer bare en liten morogreie. Hvem TROR du er pene (etter hva du mener er pent da, om vi skal spikke fliser) her inne, og i hvorfor? Jeg elsker Game of Thrones, og derfor forbinder jeg Westroze med det, og ser for meg at hun er pen. Mammantilnurket tror jeg er pen pga det hun har skrevet om seg selv og fordi hun skriver søtt og morsomt. Ja, og så innbiller jeg meg at Kira Bjeffer er pen fordi hun hadde bilde av en søt hund før, og jeg automatisk tenker at hun er like søt! Men det kan jo fint hende de alle ser ut som innsida av en dass for alt jeg vet. Anonymous poster hash: 74348...d0c
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. desember 2013 #12 Skrevet 12. desember 2013 Hmm, Elsker Livet tror jeg er pen. Hvis hun er slik hun beskriver seg selv, er hun sikkert det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå