Ziva Skrevet 12. desember 2013 #1 Skrevet 12. desember 2013 Du vet du er trøtt når du klistrer pakkelapp på mobilen og ikke pakkene. Stuper i seng igjen og får ta en sjekk av gaver og pakkelapper etter litt søvn. En smule pinlig om tantungen på 7 får 12 år gammel whisky og bestefar pakker opp akeplate Fatter'n (bestefar) hadde nok tatt det med et smil, verre med mora til tantungen.
Musemorbr / Skrevet 12. desember 2013 #2 Skrevet 12. desember 2013 Bedre da om bestefar får whiskey og akeplate, og syvåringen en mobil.
Mama Christmas Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Nja, vi lo godt alle sammen da junior prøvde å insistere på at pappas nyoppakkede whiskyflaske var hans. Men på den annen side, har de pakkelappen å slå i bordet med, så skal det vel fort noen ekstra gaver til som bestikkelse for å bytte til seg whiskyen. Har sendt ut litt meldinger om mulige pakkebytter selv, da jeg sto en hektisk ettermiddag på postkontoret med x antall pakker som skulle i forskjelige esker til y antall steder og ett stykk urolig variabel kalt junior som gikk bananas i diverse hyller i nærheten, samt bortimot et dusin andre mennesker som skulle trykke seg sammen på fem kvadratmeter sammen med meg. Og jeg som allerede hater matte kan ikke garantere at jeg fikk regnestykket til å gå opp uten feil. Sukk. Neste år skal jeg sende julepakker i oktober. Eller ønske meg ekstra armer til julestria.
sug lut Skrevet 12. desember 2013 #4 Skrevet 12. desember 2013 (endret) Jeg klarer ikke å sitere - mem Mama, ekstraarmer bør alle ha. Endret 12. desember 2013 av sug lut
LilleBjella Skrevet 12. desember 2013 #5 Skrevet 12. desember 2013 Jeg fikk en veldig liten og rar lue til jul av bestevenninna mi da jeg var type 18 år. Lillesøsteren til den nye kjæresten hennes fikk svært sexy undertøy, i sarkastisk stor BH-størrelse.
weihnachtmarkblomstre Skrevet 12. desember 2013 #6 Skrevet 12. desember 2013 Ah, det blir jo ikke skikkelig jul uten gaveforvekslinger... Godt noen tar ansvar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå