Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #1 Skrevet 12. desember 2013 Ungen kasta opp igår, og er i dårlig form idag. Skal selvsagt være hjemme fra skolen. Selv er jeg kvalm, kjenner jo at jeg brygger på noe. Problemet er at mannen skal bort og blir borte til i morgen kveld, og jeg har baby og enda en unge å ta vare på... er redd han ikke ser behovet for bistand og lar samvittigheten ovenfor arbeidsgiver veie tyngst... Anonymous poster hash: 84e2a...407
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #2 Skrevet 12. desember 2013 Jeg hadde absolutt ikke bedt mannen være hjemme fra jobb fordi om jeg kjente jeg brygget på noe. Hva om det ikke bryter ut? Synes ikke noe om å bli hjemme fra jobb på "føre var"-prinsippet. Anonymous poster hash: d58de...199
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Jeg hadde absolutt ikke bedt mannen være hjemme fra jobb fordi om jeg kjente jeg brygget på noe. Hva om det ikke bryter ut? Synes ikke noe om å bli hjemme fra jobb på "føre var"-prinsippet.Anonymous poster hash: d58de...199 Er enig, egentlig. Hadde han skulle på kontoret hadde det vært greit, men ikke når han skal langt avgårde.... Men nå ligger jeg sammenkrøpet på sofaen med mageknip og mannen skjønte han burde bli Anonymous poster hash: 84e2a...407
Gjest Smil:-) Skrevet 12. desember 2013 #4 Skrevet 12. desember 2013 Jeg pleier alltid å være hjemme alene med syke barn selv om jeg også er syk. Man gjør så godt man kan. Huset får seile sin egen sjø. Det blir ekstra jobb når det er oppkast, og det er slitsomt. sånn er det for alle.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #5 Skrevet 12. desember 2013 Jeg pleier alltid å være hjemme alene med syke barn selv om jeg også er syk. Man gjør så godt man kan. Huset får seile sin egen sjø. Det blir ekstra jobb når det er oppkast, og det er slitsomt. sånn er det for alle. Huset bekymrer meg overhodet ikke, men jeg ser ikke helt hvordan jeg skal late å ta meg av et barn som spy, et som er friskt og en baby om jeg sel ligger over toalettet.... Anonymous poster hash: 84e2a...407
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #6 Skrevet 12. desember 2013 Jeg hadde spysyken mens jeg fullammet minstemann. Fyfaen, det var noe av det værste jeg har opplevd. Jeg var så dårlig at mannen min måtte legge barnet til brystet når han skulle ha mat. Jeg låg i senga og skreik fordi jeg måtte kaste opp, men siden barnet måtte ha mat, så måtte jeg bare holde igjen! Nå skal det sies at jeg blir fryktelig dårlig av spysyken, jeg spyr i flere dager, konstant.. Men dersom du tror du får spysyken HI, så ville jeg absolutt bedt mannen blitt hjemme. De over her forstår ikke hva de snakker om. Spysyken er PYTON! Anonymous poster hash: 5af79...45e
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #7 Skrevet 12. desember 2013 Godt han ble hjemme Jeg hadde spysyken når tvillingene mine var små, og mannen min nektet være hjemme. Jeg holdt ut en time, men måtte ringe min søster til slutt. Jeg er enig med hun over, spysyken er pyton :/ Anonymous poster hash: ef149...3d8
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #8 Skrevet 12. desember 2013 Takk for svar! Foreløpig kaster jeg ikke opp, men det var nummeret før istad når jeg måtte skifte bleie :/ er overhodet ikke i form og veldig glad for at mannen er her! Anonymous poster hash: 84e2a...407
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #9 Skrevet 12. desember 2013 Bra han ble hjemme! Jeg klarer likevel ikke forstå hvor dere finner disse mannfolka som åpenbart må ha det inn med teskje at de bør være hjemme i visse situasjoner?? Synes jeg ser gubben min hjemme alene med tre unger og syk.... Anonymous poster hash: 5523b...554
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #10 Skrevet 12. desember 2013 Bra han ble hjemme! Jeg klarer likevel ikke forstå hvor dere finner disse mannfolka som åpenbart må ha det inn med teskje at de bør være hjemme i visse situasjoner?? Synes jeg ser gubben min hjemme alene med tre unger og syk.... Anonymous poster hash: 5523b...554 Du sier no! her er det nok samvittighet grunnet ferdigstillelse hos en kunde som var avgjørende, men idet jeg sprang på toalettet og ble der en halvtime skjønte han det Anonymous poster hash: 84e2a...407
Julie (: Skrevet 12. desember 2013 #11 Skrevet 12. desember 2013 Vi har akkurat hatt omgangssyke alle tre samtidig, det suger. Masse god bedring!
*Lykkelig 1984* Skrevet 12. desember 2013 #12 Skrevet 12. desember 2013 Spysyken her og, j... faenskap! God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå