Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #1 Skrevet 12. desember 2013 Våkner på nettene, har gedigne og ømme bryst, tissetrengt som aldri før, følelsesmessige svingninger....gravid? Testes om en uke... Statistisk sett så er alle disse symptomene på graviditet et resultat av lutinus...har også mensmurringer som samtidig gir meg håp, men er skremmende med tanke på at noe er galt... Jeg er optimistisk/pessimistisk om en annen... Tørr ikke tenke på verken det ene eller det andre... Begynner så smått å bli smågal Hvordan opplever dere rugetiden? Anonymous poster hash: fe192...3d8
Opp Skrevet 12. desember 2013 #2 Skrevet 12. desember 2013 Den er fæl, første gang var jeg super spent og greidde nesten ikke konsentrere meg på jobben, skiftet veldig mellom å være spent og være lei meg og føle at det ikke gikk. Veldig opp og ned. Neste gang og denne gangen her har jeg liksom mistet litt troa, er ikke no særlig spent, for tror ikke det kommer til å gå. Er bare lei meg og fortvilet. Greier å ha det nogenlunde under kontroll første uka, så bare forsterkes fortvilelsen og sorgen utover frem til negativ test. Ser for meg samme forløp nå. Tenker at vi ikke kan være så heldige å få det til på 3de forsøk heller. Første gang fikk jeg positiv test men mistet. Så tenker at jeg bør få de samme symptomene som den gang, selvom det så klart kan være forskjellig fra gang til gang. Er på rugedag 4 nå, ingen symptomer- veldig tidlig enda så ikke så rart det egentlig. Vanskelig å vite også om evt symptomer er lutinus eller graviditet også slik som du nevner. Det må jo gå til slutt iallefall. Så skal ikke gi meg på en stund enda uansett.
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 rugetiden er en berg og dalbane ja, ingen fare med det man er spent, leter etter alle symptomer, dagene går ulidelig tregt, tenker at alt er bivirkninger av medisinene... det er hardt psykisk å gå igjennom en sånn prosess, men så utrolig verdt det når du står der med en positiv test så du er absolutt ikke alene om at det går veldig opp og ned, hører med prosessen. masse lykke til og håper du får en positiv test om en uke
mammadrøm Skrevet 12. desember 2013 #4 Skrevet 12. desember 2013 Rugetiden er helt klart det tøffeste med hele forsøket for min del. Første uka går sånn nogenlunde greit, men siste uke før test et helt pyton. Håp, glede, fortvilelse og tårer om hverandre... Ønsker deg lykke til! Håper symptomene dine kommer av en god grunn:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå