Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Vet ikke hva som går av meg om dagen, men jeg hadde planer om å gå ned 5 kilo, eller iallefall spise sunt og variert frem mot nytt forsøk, og komme meg ut på tur. Vel motsatt skjer, sitter på rompa i sofaen med chips og pepsi max, og har begynt å røyke. Begynte sånn smått etter siste forsøket mitt gikk vasken, og nå røyker jeg 10-15 om dagen.... Jeg har ikke motivasjon, er sliten, lei, har massesvis av bekymringer på jobb, og har sikkert lagt på meg 5 kg:( Har også gull som krever sitt i en hektisk hverdag. Jeg tenker at I MORGEN, da skal jeg bli flink, men det blir jeg ikke... Kan noen hjelpe meg litt med motivasjonen? Røyken skal kuttes etter jul, og nytt forsøk i januar, mot slutten av mnd. Men kunne virkelig trenge å bare få av noen få kilo og få litt mer energi... Kan ikke og vil ikke utsette forsøket heller....trenger vel bare et realt spark bak:) Andre som vet man må endre ting, men bare klarer det ikke? Selv om jeg har verdens beste grunn? Anonymous poster hash: 90198...30e
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 2 gull som krever sitt skulle det stå Anonymous poster hash: 90198...30e
lenafk Skrevet 13. desember 2013 #3 Skrevet 13. desember 2013 Jeg hadde litt av det samme etter forsøket mitt nå. ok, begynte ikke å røyke igjen, men slet med å ha gått opp 5 kg under forsøket, og det gikk i søtt og usunt, og deprimert da jeg hadde mistet for 7 gang. Litt den håpløsheten. Uansett, hva jeg gjorde var at jeg bestilte time hos coach, og hu brukte noe som heter psykodrama på meg. Med mine egne ord måtte jeg face meg selv. Super effektivt! For jeg var ikke motivert til noe, men etter da har jeg ikke hatt noe problemer med å holde meg unna søtt og fått begynt å trene litt. Det er i hvert fall mitt tips til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå