1881 Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Min mormor begynte og samle på Kristin til meg da jeg var mindre, men nå som voksen har jeg kun Kristin til hverdag også har jeg begynt og samle på Tuva da jeg liker det litt stilrene og litt langt bestikk. Eneste er at jeg synes det koster jo litt, bare bestikkofferten min kom på nesten 3000 kroner.
Appelsinpiken Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Vi har ramona. Tror det har et av de største utvalgene i deler
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 4. januar 2014 #7 Skrevet 4. januar 2014 Tuva, som deg:) Syns det har finest design
Mummi mamma Skrevet 8. januar 2014 #9 Skrevet 8. januar 2014 Vi har også Nina. Jeg er kjempe fornøyd med det
amandine Skrevet 22. januar 2014 #11 Skrevet 22. januar 2014 (endret) Hvis noen av dere som har Nina har lyst på salatbestikket kan dere sende meg en pm- Jeg har ett ubrukt liggende i eske, var en premie. Vi har ikke Hardangerbestikk, så jeg trenger det ikke. Fint hvis du forteller meg om du bor i nærheten av meg, eventuelt. Endret 22. januar 2014 av amandine
SmellyCat Skrevet 22. januar 2014 #12 Skrevet 22. januar 2014 Vi har Ramona, men bruker det meste til hverdags. Synes det er for ille å la det fine bestikket støve ned som "finbestikk".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå