Gå til innhold

Fikk vite at jeg har brystkreft idag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Operasjon mandag neste uke. De aner ikke om det er spredning men d var kreft i begge kulene, en i hvert bryst.

Nå har jeg helt hetta ..... Jeg mistet mannen tidligere i høst til denne fæle sykdommen og jeg føler det er helt forferdelig at jenta vår på 3 år skal gå gjennom dette nå. Jeg gråter og gråter..... Har det ikke godt nå:(

Hvor ble d av drømmen m mannen om at vi skulle bli gamle sammen og spille yatzy?

Anonymous poster hash: ad54c...31a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vill bare ønske deg lykke til!

Jeg håper du har ett godt nettverk rundt deg.

Anonymous poster hash: b6cf7...df7

Skrevet

Lykke til! Vær sterk! Dødeligheten for brystkreft er lav!

Klem

Anonymous poster hash: 7a3da...e88
Skrevet

Kjære, kjære deg! Får lyst å bare gi deg en stor, varm klem!!!

Jeg vet du må være i sjokk nå. Og jeg vet at det kanskje ikke går helt inn, men likevel - ikke sammenlign din situasjon nå med mannen din sin!

I vår familie har vi flere nære som har fått kreft ganske nært, hvor den ene dessverre har gått bort, og den andre har blitt helt frisk - og vært frisk i mange, mange år etterpå og fremdeles er frisk!

Jeg håper av hele mitt hjerte at du har nære og kjære rundt deg nå som du kan støtte deg til!

Stor klem! <3

Anonymous poster hash: 9f924...e6e
Skrevet

Hjertet mitt blør for deg og datteren din. <3

Anonymous poster hash: 1a084...898
Skrevet

Behandlingen i dag er veldig god, mange får også beholde brystet.

Dødeligheten har aldri vært lavere.

Kondolerer så mye, og sender ønsketenkninger din vei.
Lykke til!

Anonymous poster hash: e6e16...bdb
Skrevet

Det var eit veldig lovande innslag om kreft på nyheitene i går. (Var det i Danmark?) Dei hadde i alle fall snubla over noko som såg veldig lovande ut. Du får sjå om du finner det på nettet.

Dette går nok heilt sikkert bra:) Det er gode prognoser, som dei seier jentene over her. Fatt mot og ha lykke til:)

Skrevet

Plutselig ble mine problemer så bagateller! Jeg kjenner ikke deg, men fikk helt vondt inni meg av å lese dette!! Men husk du er sterkere enn du tror, dette klarer du!! ♡♡♡ *KLEM*

Skrevet

Kjære, kjære deg! Jeg skjønner at dette virkelig føles (og er) urettferdig! Du har virkelig fått din andel av vanskeligheter i livet!

Kjempeflott at du kommer raskt til behandling! Skjønner at det er skummelt, men prøv å spørre dine spørsmål til legen din, ikke bruk Google. Har du noen å støtte deg til? Bruk de rundt deg, til besøk, samtaler og praktisk hjelp. Husk det er bra for de rundt deg å få hjelpe til der de kan, det er lett som pårørende å føle seg hjelpeløs. Jeg har noe erfaring med dette, om ikke samme historie som deg. Men jeg ønsker ikke skrive her hva jeg har erfaring med, men om du ønsker, kan du sende meg en PM.

Stor klem til deg og dine!

Skrevet

Vet virkelig ikke hva jeg skal skrive.. men ønsker deg all lykke! Dette klarer du!! Det er så urettferdig som det går ann å få det, men du vinner over den dritten!! Hater kreft over alt på jord, ta knekken på den!!

Anonymous poster hash: 27c53...8b5
Skrevet

Kjære deg! Har ingen kloke ord til deg, bare de beste ønsker om at det går bra og at du får være den mammaen du ønsker og fortjener.

Skrevet

Ånei, så fælt! :( Ønsker deg og datteren din alt godt og at den tøffe perioden her skal bli kort. Klem til dere! <3<3

Anonymous poster hash: 648e0...6ba

Skrevet

Kjære deg, lykke til med operasjon og jeg håper alt går bra og fortsetter å gjøre det <3  klem til deg og datteren din.

Skrevet

Jeg vil ønske deg lykke til og gi deg en god klem. :)

Skrevet

Klem HI, jeg krysser fingrene for deg! Jeg skal be og tenke på deg, hver dag... klem <3

Anonymous poster hash: 79c0b...611
Skrevet

Dødeligheten er lav. Vær sterk. Prøv å holde deg samlet. Snakk med nære og kjære. Få hjelp til pass av datteren din. Dette klarer du. Det jeg har sett er viktig hos kreftpasienter er å holde seg positive. Prøv å ikke synk inn i en depresjon. Tenk at dette helst går godt! For i dagens samfunn er det veldig flinke leger, og mange overlever brystkreft. Snakk med fagpersoner om du er usikker på noe. Skal tenke på deg ♡ stay strong.

Anonymous poster hash: 8b8ef...1e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...