Gå til innhold

Blødning og smerter i mage.

Anbefalte innlegg

Hei 

Er det noen som vet mye om sånn feste blødning eller spor blødning som man kan kalle det? Begynte og blø i dag, har brukt 3 tamponger og det er kun tampong 2 som har vært full av blod, unnskyld for ekkel informasjon. Har ikke hatt skikkelig vondt i magen sånn at jeg ligger i fosterstilling på sofaen og ikke vill gjøre noe, har kjent ut som lette mens smerter bare at det ikke er det. 

Håper noen kan hjelpe meg, er bare 4 måneder siden sist jeg mistet også, så håpe virkelig ikke at jeg mista denne gangen også, da gir jeg virkelig opp. 

19 år.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144103968-bl%C3%B8dning-og-smerter-i-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har fått positv test er det ikke festeblødning hvertfall. Da den kommer mye tidligere. Kan være en slimhinne, men da blør man ofte ikke alt for mye. Synes kanskje 2 fulle tamponger hørtes litt mye ut:( Men har det sluttet nå?

Anonymous poster hash: 20c82...d80

Skrev feil oppi der, var 1 tampong som var full av blod, de 2 andre hadde noe brunlig slim, lyserosa blod, den jeg tok ut for en time siden hadde bare blod på den ene siden, så virker som det stopper, håper det stopper. Sist gang jeg spontanaborterte blødde jeg i cirka 1 og halv uke, før det stoppa. 

Æsj da.. Tror ikke at brystvortene dine endres seg er et tegn i seg selv på sa, for det endres vel ikke over natten. Skal du til legen å sjekke hcgstigning? Er det ikke greit å vite sikkert?

Anonymous poster hash: 20c82...d80

Annonse

Nei, er nok ikke noe vits i det. Puppene er ikke ømme lengre, og alle graviditets hormon har forduftet ut av kroppen. Lege og Jordmor konstanterte med spontanabort over telefonen så får vell stole på det, men skal på utredning på sykehuset om ikke så lenge. 

Nå skal jeg drukne meg selv i sjokolade og høre på alle de patetiske folkene som tror de er vennene mine i rundt meg, verste kommentarene å få høre etter en SA er '' Enten så er kroppen din klar for det eller ikke, noen er heldige med at det går å andre er uheldige. Du har uansett god ti på deg å mange år igjen '' de fleste sier sånn, ekte venner støtter deg og kommer ikke med nedlatende kommentarer.  

Er det virkelig en mening med at sånt skjer for det tror ikke jeg, for vi som prøver å prøver å prøver på at ting skal gå får det ikke til, men de som bare har tilfeldig sex med noen på byen får det til og barnet er sunt og friskt. 

Trøster meg med det og at kanskje livmoren min ikke var helt lukket når jeg ble gravid. Håper på at utredningen kommer til og gjøre godt og at jeg kan få klar signal på når vi kan prøve igjen. Håper vi kan være like heldig og bli gravide på første forsøk da også.  

Kommer til og oppdatere på hvordan det går framover.

Varme klemmer til deg også! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...