Gå til innhold

Tror man på spøkelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke på spøkelser, rasjonaliserer alt og ler litt av de som tror at de kan snakke med de "på den andre siden": Men så spøker det plutselig veldig i huset mitt fra 30-tallet, og hva skal man da tro?  At man har gått fra vettet, eller revurdere de store spørsmålene i livet? :lete:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bagatelliserer, rasjonaliserer, bortforklarer, blåser det vekk, og nekter å tro på slike ting selv om jeg ser det selv. Tillater jeg meg å tro på det går jeg fra forstanden av panikkangst.

Skrevet

Man tror ikke på spøkelser.

Skrevet

Jeg synes man godt kan gjjøre beggedeler samtidig - - være superskeptidk og sespøkelser.

helvetes enhåndshelvete sorry

Skrevet

Heldigvis ikke redd, og tenker at vi skal ta alltids klare å leve i harmoni. Men skal be de pelle seg bort, neste gang jeg er alene hjemme. Har hatt min desto mer skeptiske far (som nesten får krampelatter hver gang vi ser en han har jobbet med, som ikke tror at dinosaurene har eksistert), ingeniøren, på befaring. Og joda han klødde seg i hodet. 

Jeg får se an litt før jeg ringer åndenes makt!

Skrevet

Heldigvis ikke redd, og tenker at vi skal ta alltids klare å leve i harmoni. Men skal be de pelle seg bort, neste gang jeg er alene hjemme. Har hatt min desto mer skeptiske far (som nesten får krampelatter hver gang vi ser en han har jobbet med, som ikke tror at dinosaurene har eksistert), ingeniøren, på befaring. Og joda han klødde seg i hodet. 

Jeg får se an litt før jeg ringer åndenes makt!

Jeg er mer redd og skeptisk til hun ene(Lilli Bendriss) i Åndenes makt enn til spøkelser, skrekk og gru for ei dame.... 

Skrevet

Meget skeptisk til spøkelser i sin alminnelighet, har aldri sett snurten av et og har befunnet meg i meget gamle hus i lange perioder av mitt liv, og nå i et hus hvor tidligere hendelser sikkert hadde fremkalt spøkelser om det var noen. Må nok ha veldig håndfaste bevis om jeg skulle endre synspunkt. samtidig er "De svaksynte" på søndag kveld et guilty must med et glass rødvin

Skrevet

Meget skeptisk til spøkelser i sin alminnelighet, har aldri sett snurten av et og har befunnet meg i meget gamle hus i lange perioder av mitt liv, og nå i et hus hvor tidligere hendelser sikkert hadde fremkalt spøkelser om det var noen. Må nok ha veldig håndfaste bevis om jeg skulle endre synspunkt. samtidig er "De svaksynte" på søndag kveld et guilty must med et glass rødvin

Knis. De svaksynte? Handler det om at bedre briller kan gi bedre syn? FOR et konsept! :fnise:

Skrevet

Tror heller ikke på spøkelser. Men så døde den forrige eieren i huset, og vesla sier "natta mannen" når hun legger seg :D

Tror at dersom det er noe i dette så er det et snilt spøkelse som bare holder oss med selskap :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...