ellen-propellen Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 (endret) alle idioter som tror det de leser på Fyret.nu fra vennelista? Deler ukritisk rasistiske innhold statuser osv av typen : la det norske flagget beholde korset osv. Selv om man er vokst opp sammen eller har kjent hverandre i over 20 år. Dessverre viser Facebook meg at je kjenner alt for mange idioter. IRL så klarer de å skjule det, og de er vidunderlige mennesker. Men på nett..........gudbedre sier jeg bare. Endret 11. desember 2013 av ellen-propellen
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Ja, og de som tror norge skal få nytt flagg og marsipangriser forbys.
frk Nilsen Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Jeg fatter ikke at voksne oppegående folk går på limpinnen hver gang fyret kommer med noe svada. Blir matt kjenner jeg. Om de ikke slettes så synes jeg det er på sin plass med litt voksenopplæring, det er faktisk flere som ikke aner at dette er ei nynazistisk-side. Ser at det er de samme folkene som går 5 på når han bloggeren kommer med noe svada, sånn som "giraff i profilbildet, hackere kommer å tar rotta på deg og bankkontoen din" jeeeeezzzz
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Åh, herregud, ja, jeg har noen av dem jeg også. Virker sååå søte og greie og alt mulig IRL, men så ser man på kommentarer og innlegg på fb at de iallefall har minst en skrue løs. *sukk*
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Forøvrig har jeg i flere av disse tilfellene ønsket at det var en anonymknapp på fb, sånn at jeg kunne gitt dem det glatte lag uten å føkke opp alt for mye, hehe.. Det hender dog likevel at jeg selv kommer med noen velvalgte ord på min status etter slike omganger, type; "bare fordi det deles på fjolleboka betyr det ikke at det er sant", osv.
Musemorbr / Skrevet 11. desember 2013 #6 Skrevet 11. desember 2013 Kjenner et par av dem jeg også. Følger litt med på kommentarene til disse linkene de poster ut. Der avdekkes nemlig meninger og iq-nivå til felles kjente også. Lærerikt, om ikke annet.
LilleBjella Skrevet 11. desember 2013 #7 Skrevet 11. desember 2013 Fyret.nu kjente jeg ikke til før nå. Men jo. Lov å slette. Evt blokkere. Det gjør jeg, så slipper de å plage meg. Har venner og familiemedlemmer som bruker nyhetsspeilet som troverdig kilde, og som tror at de mister passordet til Facebook når man gjør om profilbildet til en giraff. Så ja. Mye rart uti den store, rare nettverden.
ellen-propellen Skrevet 11. desember 2013 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2013 (endret) Hehehe. Jeg svarer både med egen statusoppdatering, i kommentarfeltet og ved å dele seriøse artikkeler om samme emnet. Men idioter er nå engang idioter Jeg tror de trenger meg som ett fornuftens pust, men de er jo så mange, og så dumme, og så slemme......Jeg blir nesten litt svett jeg Endret 11. desember 2013 av ellen-propellen
Iiiiik Skrevet 11. desember 2013 #10 Skrevet 11. desember 2013 Jeg sletter. Eller jeg retter. Det kommer an på. Hvis jeg bryr meg om dem, er det umaken verdt å gi voksenopplæring på grunnskolenivå. De andre, de forsvinner ut fra venneuniverset mitt.
Mama Christmas Skrevet 11. desember 2013 #11 Skrevet 11. desember 2013 Jeg innser nå at jeg er alt for lite på facebook om dagen til å få med meg sånne ting. Og det er vel egentlig bare bra. Men ja, blokker, evt kan du sperre poster fra fyret på newsfeeden din? Vet du kan sperre enkelte poster fra å vises, men ikke om det fungerer så spesifikt. Alternativt, fjern roten til ondet, så slipper du det i alle fall.
ellen-propellen Skrevet 12. desember 2013 Forfatter #14 Skrevet 12. desember 2013 Jeg har valgt å ikke slette,men prøver å oppdra eller være en motvekt i det minste. Men det er ikke sikkert jeg holder lenge. Heldigvis så er det ganske langt mellom idiotstatusene
Barbarella og froskebarna Skrevet 12. desember 2013 #15 Skrevet 12. desember 2013 Hadde enten slettet eller blokkert. Heldigvis har jeg ganske fornuftige facebookvenner, og kan ikke huske å ha sett rasistiske utsagn. Tror jeg hadde slettet dem som venner om noen hadde gjort det, har ingen interesse i sånne "venner".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå