Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #26 Skrevet 11. desember 2013 Av og til her inne virker det som om "gode foreldre" får døttre, og de som får sønner driter i både sønn og barnebarn.... Tenkt det samme. Dessverre er kvinnfolk mer manipulerende enn det mannfolk er. Ser det på broren min som nå er fullstendig underlagt kona si. I år velger de bort hans (min) familie til fordel for hennes, selv om vi alltid har vært mer enn støttende. Anonymous poster hash: dd1b2...e2d
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #27 Skrevet 11. desember 2013 Av og til her inne virker det som om "gode foreldre" får døttre, og de som får sønner driter i både sønn og barnebarn.... Tenkt det samme. Dessverre er kvinnfolk mer manipulerende enn det mannfolk er. Ser det på broren min som nå er fullstendig underlagt kona si. I år velger de bort hans (min) familie til fordel for hennes, selv om vi alltid har vært mer enn støttende. Anonymous poster hash: dd1b2...e2d Du høres ut som min svigerinne, hun går også rundt og tror jeg er den manipulerende i forholdet. Her har vi også "kuttet ut" en liten del av familien, skriver det med "" fordi vi har sluttet med å invitere/foreslå aktiviteter/besøke vedkommende etter gjentatte avvisninger og negativitet. Aner ikke om personen savner oss elle barna. Anonymous poster hash: 260db...6f1
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #28 Skrevet 11. desember 2013 Av og til her inne virker det som om "gode foreldre" får døttre, og de som får sønner driter i både sønn og barnebarn.... Tenkt det samme. Dessverre er kvinnfolk mer manipulerende enn det mannfolk er. Ser det på broren min som nå er fullstendig underlagt kona si. I år velger de bort hans (min) familie til fordel for hennes, selv om vi alltid har vært mer enn støttende. Anonymous poster hash: dd1b2...e2d Du høres ut som min svigerinne, hun går også rundt og tror jeg er den manipulerende i forholdet. Her har vi også "kuttet ut" en liten del av familien, skriver det med "" fordi vi har sluttet med å invitere/foreslå aktiviteter/besøke vedkommende etter gjentatte avvisninger og negativitet. Aner ikke om personen savner oss elle barna. Anonymous poster hash: 260db...6f1 Vel, i mitt tilfelle kan jeg forsikre deg om at det er konen som er problemet. Nå kommer de ikke engang på besøk hos oss, uansett hvor ofte vi inviterer, eller hvor ofte vi vil ta oss en tur inn til dem. Nå i julen hadde de plass til 8 stk. og valgte da å invitere alle fra hennes side av familien. Dette var ikke et problem før hun kom inn i bildet, da feiret vi jul sammen annenhvert år. Anonymous poster hash: dd1b2...e2d
Gjest Frøken Regine Skrevet 11. desember 2013 #29 Skrevet 11. desember 2013 Jeg trenger ikke å motta ytelser eller goder som barnevakt, malehjelp eller økonomisk hjelp for å ville tilbringe tid sammen med andre. Trives jeg i selskapet så blir jeg uanvehgig om jeg får ytelser igjen for det.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #30 Skrevet 12. desember 2013 Det er da ikke bare snakk om ytelser, goder og hjelp, det er snakk om at noen viser en genuin interesse og noen gjør det ikke. Jeg gidder da ikke å tilbringe all verdens med tid sammen med folk som viser tydelig at de ser det som et ork å være sammen med meg og barna mine. Anonymous poster hash: 8e054...a90
Håper<3 Skrevet 12. desember 2013 #31 Skrevet 12. desember 2013 Av og til her inne virker det som om "gode foreldre" får døttre, og de som får sønner driter i både sønn og barnebarn....De som har fantastiske svigermødre skriver nok ikke så mange innlegg om dem...Tenkte mer på den overveldende mengden med håpløse svigers... detver liksom alltid mannens foreldre som er fæle, aldri konas ;-)Kanskje fordi det er flere kvinner enn menn som skriver på dette forumet? Anonymous poster hash: f61b8...e08 Heldigvis forstår jeg at du ikke vil forstå hva jeg prøver å si med ett skjevt smil og min sedvanlige dårlige humor ;-) Jeg forstår god hva du mente jeg... Syns bare det du skrev var veldig typisk DIB. Og det var en annen som siterte andre gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå