Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Har en mann som elsker å rakke ned på meg. Dagens var: Hva faen feiler deg? Du må jo ha en eller annen diagnose som gjør deg så dum! Dette utsagnet kom han med etter å klagd sin nød over at middagen var kald.(Han "måtte" bare spille ferdig en runde med Dota før han satte seg ned for å spise) Jeg har etter mange slike stikk null tro på meg selv, men er fast bestemt på at dette ikke er det livet jeg ønsker for meg og barna. Men for å kunne gå må jeg finne den delen inni meg som jeg har mistet. Den delen som ikke tok imot slik drittslenging. Anonymous poster hash: 2149b...0a4
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #2 Skrevet 12. desember 2013 Eller vet om øvelser jeg kan gjøre for å få det bedre med meg selv? Anonymous poster hash: 2149b...0a4
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Anja Edin - Fearless Anonymous poster hash: 08ff3...a8f
Fertila Skrevet 12. desember 2013 #4 Skrevet 12. desember 2013 Øvelse: 1. Åpne ytterdøra. 2. Ta tak i buksebaken til mannen din 3. Spark så hardt du kan. 4. Lukk ytterdøra
Ugl@ ruger... Skrevet 12. desember 2013 #5 Skrevet 12. desember 2013 I morra lager du en middag, gjerne gryterett. Så serverer du den også kald, over huet på fyren!!
Lillababy Skrevet 12. desember 2013 #6 Skrevet 12. desember 2013 kongen anbefaler-holdninger til folket,av ingvaldsen. den gjer ein mindre Bekymra. søk støtte hos venner og familie og,du er ikkje nødt til å ha all styrken sjølv,kan låna litt og. lykke til!! klem
LME1001 Skrevet 12. desember 2013 #7 Skrevet 12. desember 2013 Les boka "The Secret". Finnes på norsk, men jeg tror allikevel den heter det samme. Handler om universets "spilleregler" og hvordan man får det man fokuserer på.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #8 Skrevet 12. desember 2013 "Selvfølelse nå!" av Mia Tårnblom Anonymous poster hash: 144e8...d73
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #9 Skrevet 13. desember 2013 Jeg har også lest bøkene av Mia Tôrnblom. De koster ca 150 +/-. De hjalp meg til å tenke annerledes og ikke minst at jeg selv i stor grad kan bestemme hvordan jeg skal føle meg. Du trenger å øke opp selvfølelsen din, slik at du får styrke til å gå i fra det rævhålet av en mann du bor med. Ingen fortjener å bli behandlet slik. Er så utrolig deilig å være alene for å bygge deg opp til å forstå at du fortjener så mye bedre. Og en dag vil du møte en som behandler deg slik du alltid har drømt om! I mellomtiden er det godt å få styrket selvtilliten, spesielt etter et slikt forhold du er i. Håper virkelig du tar grep nå! Og går i fra han.. Så lenge du ikke er lykkelig, må du gjøre noe med det! når han trygler om å få bli sammen med deg igjen, så må du være sterk! Tro på det du leser i bøkene!! Finner mange bøker på vanlig bokhandler. Lykke til! Anonymous poster hash: 2a744...ebd
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #10 Skrevet 13. desember 2013 Ut fra det du skriver så er det neppe så mye feil med deg. Med mannen din, derimot... Du fortjener bedre. Jeg håper du finner styrke og mot til å gå fra ham, både for din og barnas skyld. Anonymous poster hash: b7322...f9f
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #11 Skrevet 13. desember 2013 Ei venninne av meg fikk forresten hjelp på familivernkontoret. Hun gikk alene og fortalte hvordan de hadde det siden mannen ikke ville bli med. Fint med noen utenfra som kan sette ord på ting. Anonymous poster hash: b7322...f9f
Gjest Smil:-) Skrevet 13. desember 2013 #12 Skrevet 13. desember 2013 Det er mange bøker. Du finner også mye på biblioteket. the secret er fin. Kreativ visualisering. Silva metoden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå