Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Hei. De siste dagene, og ofte i dag har jeg fått plutselig vondt i ene siden "bak" keisersnittet. Skikkelig luftsmerte, sånn at jeg må huke meg sammen. Går over enten av seg selv eller at det kommer luft ut. Andre som har opplevd dette? Normalt? Anonymous poster hash: 293cb...d1d
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Dytt Anonymous poster hash: 293cb...d1d
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Har ikke hatt det, men jeg hadde ks for straks 3 måneder siden.. Har så å si ingen smerter lengre, tenker at hva med at det kanskje er noe annet da??? Anonymous poster hash: f28d8...480
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Jeg hadde sånne luftsmerter i noen uker etterpå når jeg måtte Nr 2. Men det har jeg ikke hatt på et par mnd. Og nå har det ikke vært i forbindelse med Nr 2. Har hørt at innvollene kan vokse sammen etter ks, f.eks livmoren og urinblæra... Tenker jo all slags når man får smerter som ikke er vanlig inni der...( venstre side). Har også tenkt at det kan være noe hormonelt.. Noe med en eggstokk, at mensen er på vei? ( litt tidlig kanskje). Skulle gjerne hørt om andre tilfeller... Hm.. Anonymous poster hash: 293cb...d1d
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #5 Skrevet 12. desember 2013 Tarmen er nær eggstokker og andre ting på venstre side, så man kan få smerter der uten keisersnitt Anonymous poster hash: 8293a...979
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #6 Skrevet 12. desember 2013 Det er 6 mnd siden mitt snitt, og jeg har fortsatt smerter av og på. Kan "stikke litt" osv. Så man kan nok slite lenge etter et ks, desverre. Leste nylig en blogg, hvor hun fortsatt hadde plager 2.5 år etterpå. Usj... håper dette var mitt siste ks!! Anonymous poster hash: d8188...b3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå