Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Datteren min på 4.5 år er så blå under/rundt øynene det syntes veldig godt. Hun blir også sliten etter en dag i bhg, og de ansatte forteller at hun legger seg på gulvet/i sofaen og hviler. Hun er ellers en frisk og rask jente. Leker, spiser godt, drikker godt. Hun ble operert i november, fikk satt enn dren på begge sider og fjernet falske mandler. Legen mente hun hadde veldig store mandler, og hun snorker til tider ganske mye. Kan det være at hun rett og slett sover dårlig, eller kan de mørke ringene rundt øynene hennes være et tegn på noe annet? Anonymous poster hash: 69517...ded
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Trenger ikke bety noe, men jeg ville sjekket henne for jernmangel. Uansett ville jeg tatt kontakt med lege. Anonymous poster hash: 1f6f2...873
Gjest meg&mini Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Jeg har lavt jernlager og i tillegg får i meg for lite væske. Jeg merker godt forskjell de periodene jeg drikker mye vann. Da er de mørke ringene mindre. Du burde kanskje ta henne med til legen? Her er det jo mest egne erfaringer og de vi tror, mens legen finner det ut:)
Sokkedyret Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Kan være tegn på cøliaki ! Ta en blodprøve hos fastlegen. Jeg har cøliaki og eneste symptomet mitt var at jeg var veldig trøtt. Kan også være at hun bare sover dårlig ja!!
Nullstress;) Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Kan være tegn på cøliaki ! Ta en blodprøve hos fastlegen. Jeg har cøliaki og eneste symptomet mitt var at jeg var veldig trøtt. Kan også være at hun bare sover dårlig ja!! Vi har vært på sykehuset å sjekket henne for det. Ingen utslag. Skal ringe legen i morgen. Kjenner jo at jeg blir litt bekymret da... Er fælt å si det, men hun har alltid vært det. Ser på bildene fra hun var mindre. Har bare ikke lagt så godt merke til det før nå...
*SommerFrisk* Skrevet 11. desember 2013 #6 Skrevet 11. desember 2013 Forstår at du er bekymret. Det vill jeg også ha vært. Men som de over her sier, det kan være så mangt. MEn det er jo veldig ofte et tegn på veskemangel/søvnmangel osv.Ta en tur til legen med henne. Alt er sikkert bra, men uansett hvor ufarlig det er om det er noe, så er det jo greit for deg som mamma å vite Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå