Musemorbr / Skrevet 13. desember 2013 Forfatter #26 Skrevet 13. desember 2013 Fy så urettferdig!!! Her gikk alle. Først i barnehagen, for foreldrene, så skulle de over på skolen. Som barn husker jeg vår bhg gikk på gamlehjemmet. Selv de bittesmå på under året hadde hvit skjorte og glitter, enten de sang, eller ble sprellende og sutrete bært under en bestemt arm. Alle skal med!
mamman til to gutter Skrevet 13. desember 2013 #27 Skrevet 13. desember 2013 Hos oss var det ikke så vellykket... Skjorta var krøllete som vanlig, men passet uten på dressen og var ikke for lang (faktisk ferdig lagt opp etter at broren brukte den, så jeg slapp å sy i dag tidlig), men han nektet å ha den på! Lyset var morsomt i går når vi prøvde om det virket og han passet godt på at det ble med. Da vi kom oss i barnehagen og gikk dit de skulle møte, da ville han ikke. Ikke ville han ha på drakta selv om alle andre hadde, ikke ville han at lyset skulle være på, ikke ville han holde lyset og ikke ville han gå i toget Det eneste han ville var å sitte på armen. Og når de andre var ferdig med toget, da ville han hjem... Perfekt start på dagen. Til neste år vurderer jeg å gjøre som jeg så noen andre gjøre, ta en treg morgen hjemme og komme i barnehagen etter toget sånn at det ikke blir rot i rutinene.
Barbarella og froskebarna Skrevet 13. desember 2013 #28 Skrevet 13. desember 2013 Her var feiringen på ettermiddagen i stedet for på morgenen i år. Nettopp pga at mange av barna ble lei seg når foreldrene dro. Fungerte veldig bra!
Mamma_til_2 Skrevet 14. desember 2013 #29 Skrevet 14. desember 2013 Lucia var en stor ting her i går, først skulle 1.kl gå Lucia og synge noen sanger på skolen kl 08.30 dette varte i en time, mitt utskudd var pent pyntet i "nystrøket" kjole og glitter i håret, men hun er av den typen som ikke har ro til og stå på en scene og synge sang etter sang etter sang så hun begynte og vri på seg og surre med lyset. Barnehagen til mini gikk først på ett eldresenter der delte de ut lussekatter før det var tilbake i bhg og bake mer slik at familien dems kunne komme og se på at de gikk en gang til og spise boller, hun gikk akkurat en halv gang rundt før hun så meg og skulle i fanget
Light of my life Skrevet 14. desember 2013 #30 Skrevet 14. desember 2013 Det var lilles første Luciafeiring i går, men det var nok jeg som syntes det var mest stas. Strøk kjole til den store gullmedaljen og hadde med glitter og stas. Ungen var sutrete og sur og jeg skjønte jo hvorfor da hun spøy utover hele kjolen og et lite fat lussekatter Ikke helt vellykket mao.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå