Gå til innhold

Orkan !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er meldt orkan i morgen. Når de sier hold dere innendørs, man må jo fortsatt på jobb !! Leverer dere på skole og i bhg ?

Anonymous poster hash: d756d...5b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Går ikke på jobb heller.

Anonymous poster hash: f12d4...a68

Skrevet

I hele landet eller?

Anonymous poster hash: 5144c...e58
Skrevet

Midtnorge. Tror ikke sjefen hadde blitt glad hvis ingen møtte på jobb. Ekkelt å tenke på at barna er i bhg mens jeg er på jobb under en orkan.

Skrevet

Så lenge ungene er inne i barnehagen er det vel ikke noe problem?

Regner ikke med at de går ut i sånt vær.

Anonymous poster hash: 5144c...e58
Skrevet

Det er jo stadig orkan?

Eg tenker på å ikkje vere ute unødig under orkan, men jobb og skule er ikkje unødig.

Forøvrig skal eldste i barnehagen i morgon. Etter å ha blitt sendt heim mandag grunna klementinbæsj og dermed vore heime i karantene i går og i dag er ho rimelig klar for å sleppe dei begrensingane i utfoldelse det gir å vere heime med ei nyfødt søster.

Skrevet

De skal jo hentes/bringes, risiko å kjøre til og fra. Taket på bhg kan lette. Ja jeg overdriver men det KAN skje og jeg har mest lyst til å rømme til en bunkers. :( HI

Skrevet

Gruer meg.. Strømmen går så lett når det blåser her i området, og vedovnen er helt ubrukelig når det blåser ute. Ender bare med at det ryker noe helt utrolig inne

Anonymous poster hash: efd5b...e8d

Skrevet

Det skulle vel bli sterkest vind sent på ettermiddag, så her tenker jeg å levere og hente ungene som normalt. Selv har jeg fri, så det kan være jeg henter litt tidligere enn vanlig, får se an hvor mye vind det blir.

Bor på Sunnmøre, så kan jo være vi slipper unna det verste denne gangen.

Anonymous poster hash: 94ee0...77b
Skrevet

Oh yeah, og vi som har luciafeiring i barnehagen i morgen ettermiddag da.. Kl 17.30, UTENDØRS! :S

Skrevet

Slapp av. Det blir neppe full orkan med fare for sikkerhet etc.

Bor i nordnorge og har opplevd skikkelig orkan en gang av alle gangene de har meldt ifra om det.

Frisk bris kaller vi det hær. Ikke noe å få panikk for.

Anonymous poster hash: 4137f...911

Skrevet

Går strømmen på min arbeidplass er helvete last når det kommer igjen. Er det lenge vekke ca 4 til 5 timer koster det bortimot jobben og starte det opp igjen par 100 miloner.

Anonymous poster hash: e747e...845

Skrevet

Går strømmen på min arbeidplass er helvete last når det kommer igjen. Er det lenge vekke ca 4 til 5 timer koster det bortimot jobben og starte det opp igjen par 100 miloner.

Anonymous poster hash: e747e...845

hæ? Dette forstod jeg ikke mye av... 

Anonymous poster hash: 1dc39...49a

Skrevet

Vet ikke hvor du bor, men i Ålesund skal ikke den sterke vinden komme før på ettermiddagen. Så her forløper dagen som normalt.

Anonymous poster hash: d725d...dd3
Skrevet

Slapp av. Det blir neppe full orkan med fare for sikkerhet etc.

Bor i nordnorge og har opplevd skikkelig orkan en gang av alle gangene de har meldt ifra om det.

Frisk bris kaller vi det hær. Ikke noe å få panikk for.

Anonymous poster hash: 4137f...911

Vi hadde nettopp orkan på sørvestlandet. Det var ikke ekstremvær, men tak blåste avgårde, Stavanger sentrum ble stengt av og kjøpesenter stengte kl 16 pga fare utenfor.

Det var en av de verste vindene sommar registrert, og vi bor på en vindhard plass.

Ekstremvær skal man ta alvorlig. Viss du som nordlending kaller ekstremvær for bris har du ikke opplevd skikkelig uvær.

Anonymous poster hash: aa8d9...741

Gjest vinterbrud
Skrevet

Siden den verste vinden skal komme på ettermiddagen og være kortvarig,så kan en jo levere og hente barn som vanlig.Jeg bor også i Midt Norge og skal selvfølgelig levere min datter på skolen i morgen som vanlig.

Skrevet

Orkan er det no stadig vekk. Ingen som ikkje skal på jobb og i barnehage, vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...