Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Noen av dere som bor der?? Anonymous poster hash: ba8f3...f45
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Ups, skulle selvfølgelig også spørre hvordan dere synes det er å bo der? Og om det er noen gode barnehager i nærheten? HI Anonymous poster hash: ba8f3...f45
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Nei men jeg har bodd der.... Trivdes ikke . Alle sladret om alle , naboer var utro mot hverandre på tvers av gata og stort sett de fleste som flyttet til langløkka bodde der ikke lenge . Er vel 10 års siden jeg bodde der, men jeg har sett huset vi bodde i til salgs 4 ganger etter vi flytta ! ( og det er ikke noe galt med huset) Nei fysj for ett sted .... Sikkert bedre nå da . De har en naturbhg jeg har hørt mye fint om og en annen bhg der man blir meldt til Bv for ingenting . Ingen av mine har gått i noen av de da så jeg vet ikke 100% dette stemmer ! Men det har jeg hørt ... De har et fint badevann da, og fine turmuligheter. Men aldri om jeg ville bodd der igjen . Noen av dere som bor der?? Anonymous poster hash: ba8f3...f45 Anonymous poster hash: 7b309...c97
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Nei men jeg har bodd der.... Trivdes ikke . Alle sladret om alle , naboer var utro mot hverandre på tvers av gata og stort sett de fleste som flyttet til langløkka bodde der ikke lenge . Er vel 10 års siden jeg bodde der, men jeg har sett huset vi bodde i til salgs 4 ganger etter vi flytta ! ( og det er ikke noe galt med huset) Nei fysj for ett sted .... Sikkert bedre nå da . De har en naturbhg jeg har hørt mye fint om og en annen bhg der man blir meldt til Bv for ingenting . Ingen av mine har gått i noen av de da så jeg vet ikke 100% dette stemmer ! Men det har jeg hørt ... De har et fint badevann da, og fine turmuligheter. Men aldri om jeg ville bodd der igjen . Noen av dere som bor der?? Anonymous poster hash: ba8f3...f45 Anonymous poster hash: 7b309...c97 Hvor har dette stått?? uff da, hørtes ikke veldig fristende ut egentlig... Kan jeg spørre hvilken vei du bodde i? Har hørt positive sider ved å bo der, derfor jeg spør her, men nå blir jeg litt betenkt her. Har ikke funnet noe hus der, men har liksom vært litt på utkikk etter hus i det området.....Hm... Anonymous poster hash: ba8f3...f45
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Nei men jeg har bodd der.... Trivdes ikke . Alle sladret om alle , naboer var utro mot hverandre på tvers av gata og stort sett de fleste som flyttet til langløkka bodde der ikke lenge . Er vel 10 års siden jeg bodde der, men jeg har sett huset vi bodde i til salgs 4 ganger etter vi flytta ! ( og det er ikke noe galt med huset) Nei fysj for ett sted .... Sikkert bedre nå da . De har en naturbhg jeg har hørt mye fint om og en annen bhg der man blir meldt til Bv for ingenting . Ingen av mine har gått i noen av de da så jeg vet ikke 100% dette stemmer ! Men det har jeg hørt ... De har et fint badevann da, og fine turmuligheter. Men aldri om jeg ville bodd der igjen . Noen av dere som bor der?? Anonymous poster hash: ba8f3...f45 Anonymous poster hash: 7b309...c97 Hehe, det er sikkert sånn der enda! Eksen min bor der og trives. Og han var utro som bare det mot sin nåværende samboer, rettferdiggjorde det med at hun også var utro, så de har det sikkert som plomma i egget de nå da Anonymous poster hash: accab...cf2
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #6 Skrevet 12. desember 2013 Er det virkelig sant?? Eller tuller dere her? For hvis dette stemmer, vil jeg jo heller kikke etter hus et annet sted...! Noen andre som kjenner til dette område? Anonymous poster hash: accab...cf2
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #7 Skrevet 12. desember 2013 Haha Hi nå får du høre på mennesker som faktisk bor i området og som har barn i Langløkka barnehage Har bodd hele livet mitt der (det har hele slekta mi over 100 år tilbake i tid) og aldri opplevd det som blir skrevet over. Sånne mennesker finnes det uannsett over alt i Norge. Så hvorfor bare på Langløkka? Merkelig holdning fra dere andre. Tur muligheter med skog på alle kanter (vinter som sommer), badevann flere steder, alt sentralt med kollektivt, butikker og senter. Både barneskole og ungdomskole som begge har et godt miljø. Hyggelige mennesker. Har du bodd på samme sted hele livet så klart alle kjenner alle men for innflyttere er det et kjempe fint sted å flytte til og veldig barnevennlig Langløkka barnehage kan jeg ikke skryte nok av. De er alle fantastiske annsatte som virkelig tenker på barnas beste Anonymous poster hash: a80ee...9fa
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2013 #8 Skrevet 12. desember 2013 Nei men jeg har bodd der.... Trivdes ikke . Alle sladret om alle , naboer var utro mot hverandre på tvers av gata og stort sett de fleste som flyttet til langløkka bodde der ikke lenge . Er vel 10 års siden jeg bodde der, men jeg har sett huset vi bodde i til salgs 4 ganger etter vi flytta ! ( og det er ikke noe galt med huset) Nei fysj for ett sted .... Sikkert bedre nå da . De har en naturbhg jeg har hørt mye fint om og en annen bhg der man blir meldt til Bv for ingenting . Ingen av mine har gått i noen av de da så jeg vet ikke 100% dette stemmer ! Men det har jeg hørt ... De har et fint badevann da, og fine turmuligheter. Men aldri om jeg ville bodd der igjen . Noen av dere som bor der?? Anonymous poster hash: ba8f3...f45 Anonymous poster hash: 7b309...c97 Hvor har dette stått?? uff da, hørtes ikke veldig fristende ut egentlig... Kan jeg spørre hvilken vei du bodde i? Har hørt positive sider ved å bo der, derfor jeg spør her, men nå blir jeg litt betenkt her. Har ikke funnet noe hus der, men har liksom vært litt på utkikk etter hus i det området.....Hm... Anonymous poster hash: ba8f3...f45 Det har ikke stått noen steder, det er min opplevelse og erfaring med langløkka . Sier ikke det er sånn nå , men det var sånn da! Og det var grunnen til at vi flyttet derfra . Som sagt kan mye ha endret seg kjenner ingen som bor der nå! Bodde i smørbukken Anonymous poster hash: 7b309...c97
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #9 Skrevet 13. desember 2013 Haha Hi nå får du høre på mennesker som faktisk bor i området og som har barn i Langløkka barnehage Har bodd hele livet mitt der (det har hele slekta mi over 100 år tilbake i tid) og aldri opplevd det som blir skrevet over. Sånne mennesker finnes det uannsett over alt i Norge. Så hvorfor bare på Langløkka? Merkelig holdning fra dere andre. Tur muligheter med skog på alle kanter (vinter som sommer), badevann flere steder, alt sentralt med kollektivt, butikker og senter. Både barneskole og ungdomskole som begge har et godt miljø. Hyggelige mennesker. Har du bodd på samme sted hele livet så klart alle kjenner alle men for innflyttere er det et kjempe fint sted å flytte til og veldig barnevennlig Langløkka barnehage kan jeg ikke skryte nok av. De er alle fantastiske annsatte som virkelig tenker på barnas beste Anonymous poster hash: a80ee...9fa Det er godt å høre! Jeg har vel egentlig bare fått Langløkka for meg og kikka litt rundt der. Vil du anbefale noe annet? Hvor bor du selv da? Og hva er grunnen til at du mener dette er et fint sted for innflyttere? Ble litt skeptisk når jeg fikk høre om all utroskapen og sladderen - DET orker jeg ikke!! Hvordan er forresten kjøreforholdene der vinterstid? Anonymous poster hash: ba8f3...f45
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #10 Skrevet 13. desember 2013 Hei igjen. Nå har familien min bodd her i over 100 år. Vi har gode og nære familiebånd med bare positive erfaringer. Så klart det finnes grums som på alle andre steder, men aldri opplev sladring eller utroskap i en hel gate. Høres utrolig ekstremt ut og det kan da ikke stemme? Jeg bodde på langløkka i 20 år og bor nå nede i sentrum og er 37 år. Vi som har bodd her hele livet kjenner så og si alle, men er da ikke noe negativt med det. Jeg har venner som jeg har kjent hele livet her og fått mange ny gjennom at de har flyttet hit. Trygge og gode nabolag. Lite kriminalitet, smilende og hyggelige mennesker på søndags tur Jeg tar bussen opp vær morgen for å levere barna for så fornøyd er jeg med langløkka barnehage. Med et sykt barn er det gull verdt med en barnehage som tar hensyn og viser like mye omsorg og glede vær dag. Det tar en time ekstra reisetid vær dag. Absolutt verdt det siden barna elsker å være der. Bakkene opp kan være tøffe på vinteren, men med gode dekk er det ikke noe problem Men som sakt alle steder har sine positive og negative sider, men jeg kunne aldri flyttet herfra. Min samboer er enig Anonymous poster hash: a80ee...9fa
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #11 Skrevet 13. desember 2013 Har også bodd der.. Helt ok sted, nærhet til skogen og badevann, og sikkert greit med småbarn (bo tett i tett), men generelt ikke et sted jeg ønsker at mine barn skal oppleve ungdomstiden sin! Nedre Eiker er kjent for mye rus. Bodde også i et hus som har vært til salgs maange ganger siden det ble bygget, og det skyldes nok ikke huset der heller! Anonymous poster hash: 98f52...323
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #12 Skrevet 15. desember 2013 Hei igjen. Nå har familien min bodd her i over 100 år. Vi har gode og nære familiebånd med bare positive erfaringer. Så klart det finnes grums som på alle andre steder, men aldri opplev sladring eller utroskap i en hel gate. Høres utrolig ekstremt ut og det kan da ikke stemme? Jeg bodde på langløkka i 20 år og bor nå nede i sentrum og er 37 år. Vi som har bodd her hele livet kjenner så og si alle, men er da ikke noe negativt med det. Jeg har venner som jeg har kjent hele livet her og fått mange ny gjennom at de har flyttet hit. Trygge og gode nabolag. Lite kriminalitet, smilende og hyggelige mennesker på søndags tur Jeg tar bussen opp vær morgen for å levere barna for så fornøyd er jeg med langløkka barnehage. Med et sykt barn er det gull verdt med en barnehage som tar hensyn og viser like mye omsorg og glede vær dag. Det tar en time ekstra reisetid vær dag. Absolutt verdt det siden barna elsker å være der. Bakkene opp kan være tøffe på vinteren, men med gode dekk er det ikke noe problem Men som sakt alle steder har sine positive og negative sider, men jeg kunne aldri flyttet herfra. Min samboer er enig Anonymous poster hash: a80ee...9fa Det kan jo være litt annerledes når hele familien bor der, det blir jo noe annet enn å være innflytter uten noe familie... Da er det kanskje lett at folk sladrer om en hvis det er mye sladder der... Men håper jo at det ikke er tilfellet da Har også bodd der.. Helt ok sted, nærhet til skogen og badevann, og sikkert greit med småbarn (bo tett i tett), men generelt ikke et sted jeg ønsker at mine barn skal oppleve ungdomstiden sin! Nedre Eiker er kjent for mye rus. Bodde også i et hus som har vært til salgs maange ganger siden det ble bygget, og det skyldes nok ikke huset der heller! Anonymous poster hash: 98f52...323 Bodde du også på Langløkka? Hvis husa ofte er til salgs, må det jo være en grunn til det, eller...? Kan jeg spørre om grunnen til at du flyttet der i fra? Vil du si det er mer rus i Nedre eiker enn andre steder? Det er jo heller ikke akkurat positivt. Hm, blir litt i tvil, bør antagelig kikke litt andre steder også. Anonymous poster hash: ba8f3...f45
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #13 Skrevet 15. desember 2013 Mye sladder er det da ikke. Skjønner ikke hvorfor det skal tolkes sånn. Har mange nye venner som flyttet hit uten venner eller annen familie og de har bodd her alle i over 20 år. Det er noe negativt med alle steder, gjør heller opp din egen mening. For jeg har gode minner fra barndommen og er absolutt et sted jwg vil mine barn skal vokse opp på Anonymous poster hash: a80ee...9fa
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #14 Skrevet 16. desember 2013 Jeg håper jo ikke det er mye sladder og sånn jeg da Jeg vil holde øynene åpne og følge med om det kommer noen interessante hus ut for salg etter hvert! Men ser også at du som har bodd der hele livet oppfatter ting ulikt i forhold til de som kun har bodd der noen år f eks. Anonymous poster hash: ba8f3...f45 Anonymous poster hash: ba8f3...f45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå