Gå til innhold

Dere som er muslim spiser dere seigemann og vingummi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Troll! Bare ett innlegg for å skape mer hets og fordommer mot muslimer... Så typisk...

Anonymous poster hash: 16f8d...619

Enig. Kjedelig med trolleinnlegg...

Anonymous poster hash: e3138...8b2

Skrevet

Troll! Bare ett innlegg for å skape mer hets og fordommer mot muslimer... Så typisk...

Så rart at jeg har opplevd akkurat samme da.

Anonymous poster hash: 3d335...3d0

Skrevet

Dere som prøver å lage hets til muslimer .

Bare som dere vet det er ikke svinekjøtt noe bra i det hele tatt ,en tysk doktor som ikke er muslim selv 

sier at det finnes ikke noe helseeffekter å spise svin.

Faktisk store mengder og ofte spist blir man syke.

Anonymous poster hash: 12b3b...ffc
Skrevet

Bare som dere vet det er ikke svinekjøtt noe bra i det hele tatt ,en tysk doktor som ikke er muslim selv 

En muslim som sier svin er dårlig?

Ja, det tror jeg like mye på som de jødiske doktorene som mener omskjæring er fint og flott!

Skrevet

Det var jo skrevet på nesten helt forståelig norsk 😜

Anonymous poster hash: 39102...bbf

Skrevet

Svinekjøtt gir kreft og sykdommer.

Men men svin spiser svin :))))))))))

Skrevet

Spiser ikke kjøtt i det hele tatt, men tvinger ikke alle andre til å gjøre som meg, og å ta hensyn til meg og mine.

Det er slike som deg som er de ekte svina.

Skrevet (endret)

Enig. Kjedelig med trolleinnlegg...

Anonymous poster hash: e3138...8b2

Vi har flere muslimske bekjente, og nei, dette er ingen spøk. Hvorfor skulle det være det? Men jeg lærte det for lenge siden, og passer derfor på å unngå gelatin eller å spørre foreldrene til barna. Og nå vet jeg hvem som spiser hva.

Endret av Ibsenfrue
Skrevet

DET er bare tull! I enkelte land kan de slite med sykdommer fra svin, men det problemet har ikke vi i Skandinavia. Men enkelte tåler svinekjøtt dårligere enn annet kjøtt.

Skrevet

Kunnskapsløshet og trakasserende ordbruk mot dem som ikke er som deg er sjelden en lekker kombinasjon. Håper du ikke lærer barna dine slike fordommer.

Skrevet

Spiser ikke kjøtt i det hele tatt, men tvinger ikke alle andre til å gjøre som meg, og å ta hensyn til meg og mine.

Det er slike som deg som er de ekte svina.

Ikke synk ned til samme nivå, da er man like ille.

Skrevet

Syke mennesker. Hadde det skjedde har meg hadde dette dessverre gått ut over jenta, hun hadde ikke fått besøkt oss igjen. MOrker ikke forholde meg til psyko foreldre. .

Anonymous poster hash: 7c828...397

Skrevet

Dersom dette ikke er trolling: Jentas foreldre burde på en saklig og rolig måte forklart deg at de ikke spiser seigmenn, og gjerne forklart nærmere om hva annet de eventuelt ikke spiser. Og så burde de takket for at jenta fikk være med hjem, og gjerne invitert til gjenvisitt. Det hadde vært normal folkeskikk. Slik ubehøvlet oppførsel som de viste, hører ikke hjemme noe sted, og jeg hadde ikke giddet å bruke mer tid på dem. Ikke fordi de er muslimer, selvsagt ikke, men fordi de er barbarer. Du må selvsagt oppfordre jentene til videre vennskap, og det klarer de nok selv om jenta uheldigvis ikke er like heldige med sine foreldre som det jenta di er. 

Anonymous poster hash: 0fd9d...b2c
Skrevet

jeg spiser seigmenn. leste noen sted at gelatin fra dyr er så renset at det er jo ikke kjøtt. men foreldre skulle lære dattera til å ikke spise seigmenn om det er det de ønsker. hun er stor nok til å vite det. og de skulle sagt ifra til deg. alt i alt, det er deres feil, ikke din eller datterens.

Anonymous poster hash: a32ae...daa
Skrevet

DET er bare tull! I enkelte land kan de slite med sykdommer fra svin, men det problemet har ikke vi i Skandinavia. Men enkelte tåler svinekjøtt dårligere enn annet kjøtt.

Overraskende mange, vil jeg si.

Jeg blir utrolig oppblåst og løs i magen etter å ha spist svin. Min bestemor merker at leddene blir dårligere etter å ha spist svin. To gode venniner med prolaps merker at de blir verre når de spiser svin. Osv, osv...

Så noe er det tydeligvis i det som man kan reagere på. Trodde ikke på det sjøl før jeg gikk lenge uten å spise svin, og så forsøkte det på nytt. For min del gjelder det kun ved "middagsmat" og ikke pålegg.

Skrevet

Overraskende mange, vil jeg si.

Jeg blir utrolig oppblåst og løs i magen etter å ha spist svin. Min bestemor merker at leddene blir dårligere etter å ha spist svin. To gode venniner med prolaps merker at de blir verre når de spiser svin. Osv, osv...

Så noe er det tydeligvis i det som man kan reagere på. Trodde ikke på det sjøl før jeg gikk lenge uten å spise svin, og så forsøkte det på nytt. For min del gjelder det kun ved "middagsmat" og ikke pålegg.

Så da er det fritt frem å være ekkel, mener du?

Alle kan reagere på alt. Det betyr ikke at man skal prakke sitt syn på andre.

Skrevet

Så da er det fritt frem å være ekkel, mener du?

Alle kan reagere på alt. Det betyr ikke at man skal prakke sitt syn på andre.

Hva hadde dette med noe av det jeg skrev å gjøre?

Ja, jeg opplyser mennesker om det når vi kommer inn på diskusjon om veganere, vegetarianere, muslimer, kosher, halal osv. Fordi det for mange kan være verdt å teste ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...